Ik word nu echt wanhopig....Weet iemand dit????

Hoi allemaal!

Ik weet niet meer wat ik nog moet doen aan Stef zijn gegil.
Ik word er stapelgek van! Vandaag waren we even naar het dorp en daar heeft hij bijna non-stop gegild! En hard ook trouwens! Zo erg is het gelukkig niet vaak, maar hij gilt nog steeds heel veel.

Ik heb al van alles geprobeerd. Negeren, boos worden, tik op de vingers (werd er vandaag echt helemaal gek van...) Niks lijkt te helpen!

Bij het consultatiebureau zeggen ze dat het zijn manier van uiten is, maar moet ik het dan gewoon maar goedvinden en blijven aanhoren? Dat houd ik niet vol hoor....

Iemand????? Alsjeblieft!!

Liefs Annet

Hoi Annet,

Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt, maar ik weet eerlijk gezegd niet goed wat je eraan kan doen.
Misschien afleiden met iets leuks? Hem jou laten helpen met iets, zodat ie lekker trots op zichzelf kan zijn?

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het snel weer ophoudt...

Groetjes van Cissy

gilt hij continu of enkel bij frustratie?
Yoëll heeft het ook een tijd gehad en nog steeds heeft hij er een dag bij zitten.

Meestal was het bij Yoëll uit frustratie of aandacht. Ik ging dan heel zacht tegen hem praten en hem gerust stellen als hem iets niet lukte. Dan ging hij zelf ook zachte geluidjes zitten maken.
Dit was een tip van mijn schoonmoeder, ze staat voor de klas en als de klas onrustig was ging ze heel rustig en zacht praten. Dan moesten ze goed luisteren en zich concentreren.

Succes meid

Hey Annet!

He wat naar dat je zo gefrustreerd raakt. Gilt ie van boosheid en huilen of gewoon om gehoord te worden?
Max kan er namelijk ook wat van (haha dat gelooft nooit iemand want hij lijkt zo lekker rustig en relaxed in gezelschap, maar thuis heb ik een ander jongetje) Ik kan er meestal wel goed tegen en negeer het, maar als het me echt naar de strot vliegt dat plaats ik mezelf ff uit de situatie, heel ff naar buiten bijvoorbeeld. Een keer heb ik terug gegild (niet boos hoor! haha gewoon hetzelfde als Max) en daar was ie zo verbaasd over dat het een paar dagen ophield.
Hahaha nu suggereer ik niet dat jij en plein publiek lekker met Stef mee gaat brullen hoor, maar wie weet help lekker samen uit volle borst zingen. Who cares dat mensen kijken.
Succes!!

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan