Ik word nu sowieso een Oktober mama!!

Ben morgen 35 wkn en moet morgen weer naar het ziekenhuis om o.a. een afspraak te maken wanneer ze de kleine man gaan halen. Ze willen me namelijk niet langer laten lopen dan 37 wkn, omdat ik en ook de kleine het dan niet meer zouden trekken en dat risico willen ze niet lopen. Heb wel al ontsluiting sinds vorige week, dus ben erg benieuwd of het misschien toch nog spontaan gebeurt!!!
 
Meiden,

Er is een datum...donderdag 20 oktober gaat het gebeuren!! Vind het toch best spannend maar ook weer erg fijn dat het einde nu echt in zicht is, mocht het toch niet door zetten. Ik ga nu wel richting de 2cm onsluiting en ze gaan me van de week nog strippen. Dus het kan nog steeds spontaan gebeuren. In ieder geval duurt het nu niet lang meer...

Verders alles goed bij jullie???

Liefs Miran
 
Jeetje, wat spannend zeg! Heel fijn dat het einde in zicht is en misschien nog wel sneller dan verwacht als het strippen lukt.
Heel veel succes!

Ik ben zaterdag 33 weken, dus iets minder ver. Maar, ben ook al enorm aan het aftellen!

Heel veel succes en houd ons op de hoogte.

Liefs, Marieke
 
Waaauuuw spannend hoor! Hoop voor je dat je toch spontaan gaat bevallen! Maar het einde is in zicht dus heerlijk naar toe leven. Nog maar ff en je hebt je kleine in je armen:) suc6 in ieder geval

Ik ben vandaag 36 weken...dus ook einde in zicht! Max 6 weken...;) bij fleur ging ik 15 dagen overtijd dus vandaar dat ik er toch rekening mee houdt langer te lopen!!

Liefs
 
Veel succes de 20e! En wie weet gebeurd het eerder spontaan. Je kunt er ook niks van zeggen. Mijn eerste en derde waren bijna een wee te laat. de tweede was bijna 2 weken te vroeg.
Maar je hebt wel een datum om naar toe te leven nu.
succes en hou ons op de hoogte.

groetjes en liefs hanneke
 
Terug
Bovenaan