ik word ongeduldig,of erg nieuwsgierig

hallo dames,

Tja ik heb niet echt actief geschreven tijdens de zwangerschap maar wel met jullie mee gelezen.

Ik ben 17-5 uitgerekend maar zal op 8-5 worden ingeleid. en het is mss heel stom maar alles is al klaar en geregeld. tot het schrijven van de enveloppen.
voor mij mag het morgen 8-5 zijn wie herkend dit?
a.s. woensdag nog 7 weken ik vind het zo spannend!!

groetjes Nancy

Zo stom is het niet hoor. Ik had de etiketten voor de geboortekaartjes tegelijk met de kerstkaarten al geschreven en alles staat klaar voor de kindjes. Er moet nog een tweede commode geplaatst worden en een plank opgehangen, maar dat heeft geen haast/prioriteit. De wieg staat klaar, alles gewassen en gestreken.

Het plan is voor vandaag om een tas klaar te zetten voor het ziekenhuis. We zijn vandaag alweer een week verder! Ik heb namelijk al in een keer een paar dagen in het ziekenhuis aan de weeenremmers gelegen, vandaar.

Ik ben 20 mei uitgerekend, maar mochten de kindjes rond 08-05 nog niet geboren zijn, dan worden ze rond die datum ingeleid/gehaald.

Dus voor mij geldt ook nog zo`n 7 weken uiterlijk. Ik ben wel nieuwsgierig, maar laat ze nog maar even een paar weekjes lekker in m`n buik wonen.

Ja, van mij mag de kleine ook komen.
Ik zit vanaf januari al in de ziektewet vanwege bekkenklachten. Ik heb nog 6-10u per week therapeutisch gewerkt, maar ook dat heb ik sinds vorige week niet meer gedaan. Afscheid van mijn werk is dus al geweest, vanaf 1 april begint mijn echte zwangerschapsverlof.
Door de bekkenpijn heb ik het gevoel dat ik al 2 maanden 9 maanden zwanger ben. En nu moet ik dus nog een week of 9 (12 mei uitgerekend).
Moet je eerlijk zeggen dat de kleine van mij eerder mag komen, als het maar niet de 29e april is vanwege de verjaardag van mijn oudste...
Heb er zin in, ben er klaar voor/mee, dus laat maar komen :)

De rede van mijn inleiding is dat ik voor mijn epilepsie een soort stimulator heb, en die moet vooraf uitgezet worden maar ik durf er niet te lang zonder.
En de spanningen rondom de wel bekende 10 dagen zou best wel eens voor aanvallen kunnen zorgen dus vandaar.

ben blij dat ik niet de enigste ben die vind dat de kleine wel mag komen.
Gisteren nog naar de efteling geweest maar jeetje dat heb ik geweten hoor ben vandaag nog moe.
En dan te bedenken dat we over ongeveer een maaand nog naar de dierentuin gaan. maarja ik heb nog twee kids en daar wil ik toch ook nog leuke dingen mee doen. en in de meivakantie zit het er niet in.

groetjes Nancy

Terug
Bovenaan