Ik word ook een November mama!

Lieve meiden,

De meeste van jullie hebben misschien mijn naam weleens voorbij zien komen maar zal me zo nog even opnieuw voorstellen.

Mijn naam is 'Lynn' en ik schrijf al een heel tijdje mee op de verschillende fora. Eerst bijna 2 jaar op het 'zwanger-worden' forum omdat onze kinderwens helaas uit bleef maar na bijna 2 jaar, de mmm en een IUI behandeling ben ik nu dan 28 weken zwanger van een 1- eiïge tweeling (jongens). Ik schrijf sinds ik zwanger ben mee op het December forum want mijn officiële datum is 2 December.

Afgelopen woensdag hebben wij bevestigd gekregen dat onze twins eerder geboren zullen worden, we wisten wel al dat het een week of 4 eerder zou zijn maar nu heeft de gyn verteld dat ik gelukkig op de natuurlijke manier kan/mag bevallen (ze liggen allebei met de hoofdjes naar beneden) en waarschijnlijk blijven ze ook zo liggen. Ik word met 37 weken ingeleid en onze twins worden dus ergens rond 5-12 November geboren, mits het natuurlijk niet eerder uit zichzelf begint.

Daarom wilde ik me ook even bij de November mama's voorstellen. Gaat lekker opschieten hè?!

Iedereen een heel fijn en zonnig weekend gewenst.

Liefs Lynn.
 
Hi Lynn!

Ook hier ben je natuurlijk enorm welkom!
(Ik lees je stukjes in de Decemberclub ook wel eens mee, maar dat wist je al van me!)

Het is inderdaad redelijk onvermijdelijk dat ook jij een Novembermama wordt, maar toch ook alleen maar leuk! Des te sneller heb je ze in je armen Ook super om te lezen dat jullie boys het zo goed doen!

Liefs,
Marieke
 
hoi lynn

volgens mij hebben wij elkaar ook al eerder gesproken..wij verwachten ook een tweeling, 2 meiden en ben eigenlijk 9 nov uitgerekend, maar dat word zeker wel oktober, alleen schrijven ze op een appart forum ofzo bij de oktober mama's dus lees ik hier nog steeds mee..

Wat fijn dat jullie jongens als goed liggen, en met 37wk ingeleid, spannend hoor.
gaat je zwangerschap verder goed?

Onze meiden liggen in stuit zoals het er maandag nog voor stond, en heb paar dgn in het zh gelegen met harde buiken, nu wel weer thuis maar met rust.
mag niets meer..ben 31+2 en met 34 weken gaan ze kijken of ze nog in stuit liggen en dan hoor ik of het een geplande keizersnee word en wat er verder gaat gebeuren.
heb donderdag gewoon weer controlle dus zullen ze wel kijken of er al 1 ingedaald is ofzo..allemaal wel spannend en dat thuis zitten zitten is niet mijn ding!

groetjes elize
 
@Marieke, ik lees ook vaak met jullie mee. Zitten ook wel wat 'bekende' bij de Nov club :) Ik lees overigens op alle maanden wel mee, vind het leuk om hun ervaringen te lezen etc....zitten soms best handige tips/adviezen bij. En natuurlijk altijd leuk als er weer een baby'tje is geboren!

@Elize: ja klopt, wij hebben elkaar eerder 'gesproken'. Leuk hoor 2 meiden! Ja, jammer van het Oktober forum, ik had daar al een berichtje gepost of ze wel hun bevallings verhaal daar gingen posten maar dat doen ze niet. Ja, Steenbok wel maar da's ook een 'bekende' van me. Ongetwijfeld zal jij dan in Oktober bevallen, spannend meid.

Mijn zwangerschap gaat helaas met vallen en opstaan. Vind het wel zwaar hoor, heb natuurlijk geen vergelijkings materiaal maar weet zeker dat het zwaarder is dan van een èènling. Heb heel veel klachten en zit ook al vanaf week 19 thuis. Zal je alle details besparen hoor.......Ben iig blij dat het met onze jongens goed gaat! Is toch een vrij risicovolle zwangerschap maar ze doen het uitstekend.

Ik las je verhaal idd over het ziekenhuis. Jeetje, dat zal ff spannend zijn geweest zeg! Je wilt toch niet dat ze tè vroeg worden geboreb zeg. Logisch dat je niets meer mag doen, zal voor jou ff wennen zijn maar da's wel het beste voor je twins hoor! Hoop voor je dat ze nog gaan draaien zodat je op de natuurlijke manier kan gaan bevallen en anders.....tsja....dan is het niet anders toch?

Sterkte en ik houd jou en alle andere ook een beetje in de gaten.

Fijne zondag allemaal. Liefs Lynn.
 
Hoi lynn,

Had ook al wat van je gelezen.
Ik ben een okt mama maar schijf ook hier mee omdat er op het okt forum niks gebeurd.

Leuk hoor een tweeling. Hopelijk blijven ze zo lang mogelijk zitten.

 
Dat hoop ik ook Tamjo maar 37 weken halen is in mijn geval het maximaal haalbare.....Maar ik hoop dat ze lekker tot dan blijven zitten ook al wordt het wel zwaar.....

Ik had idd nog een stukje geplaatst op het Oktober forum maar daar gaan ze ook niets vertellen over hun bevallingen. (ja, Steenbok wel maar die ken ik van het andere forum)

Liefs Lynn.
 
Jammer hè!

Hopelijk blijven ze lekker zitten tot 37 wk.

Ik ben inmiddels alweer 33 wk en mijn laatste werkweek is ingegaan! Heerlijk!
 
Heyy Lynn

Welkom bij de nov mama's! Spannend he nu het zo dichtbij komt:)

Hou je het nog een beetje vol? Ben je nog aan het werk of niet meer? Hopen dat ze goedom blijven liggen en nog even lekker blijven zitten.

Liefs Renate
 
Terug
Bovenaan