ik word tante (snik!)

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,
Ik ben in ronde 5 bezig, op zich niet zo lang dus maar ja, jullie weten het, als je eenmaal eraan toe ben dan wil je ook NU zwanger zijn dus elke ronde is lang en moeilijk. Nu kreeg ik begin vorige week te horen dat ik tante word (mijn schoonzus). Tja, ben blij voor haar maar moest de tranen wegslikken....
Zeker toen ze vertelde dat het meteen de 1e ronde raak was!!!

Bah, was het maar voor iedereen zo snel, dat scheelt een hoop stress. Nu hoop ik maar dat het bij mij ook snel wel lukt, dan kunnen ze mooi samen spelen straks!
Wilde ik even aan jullie kwijt. succes allen deze ronde ook!

Liefs Lau

Hey,

Ja ik snap wat je bedoelt, maar ik ben nog niet in die fase dat ik mijn tranen weg moet slikken. Ik ben nu in de eerste ronde en zonet ongesteld geworden, helaas!! Ik had toch de stille hoop dat het misschien raak zou zijn, zou wel heel snel zijn maar het zou kunnen natuurlijk! Zeker als iedereen om je heen snel zwanger is. Heb zelf ook twee vriendinnen die nu nog maar net zwanger zijn en allebei in de eerste ronde en als je dat dan hoort dan denk je: Dat wil ik ook!!!! Toen ik vanavond ongesteld werd dacht ik: Jammer! Op naar de volgende ronde!
Maar ik kan me voorstellen dat je bij de vijfde ronde jezelf af en toe al af gaat vragen of het toch wel goed komt! Blijf optimistisch (proberen dan)!
Succes verder!!

Terug
Bovenaan