Ik word tante!!!

Het krijgen van een baby is besmettelijk. Laura is drie maanden oud en mijn broer en schoonzus zijn drie maanden geleden gestopt met de pil! Nu zijn ze 7 weken zwanger en uitgerekend met Sinterklaas. Ik vind het echt leuk, een neefje of nichtje voor Laura!

Groetjes Ilona

hee, gefeliciteerd! ik weet niet of je al een keer tante bent, maar het is heel bijzonder! Ik was al 3 keer tante voor ik zelf mama werd en ik vond het heel speciaal. Nu is mijn schoonzusje weer zwanger en je beleeft zo'n dichtbij-zwangerschap dan wel heel anders. Het is ook leuk en bijzonder om neefjes/nichtjes in dezelfde leeftijdscategorie te hebben!

Laura was aan alle kanten de eerste in de familie, dus dit wordt de tweede en ik word nu voor het eerst tante. Ik ben erg benieuwd hoe het is als een ander zwanger is.

Hee Ilona,

Gefeliciteerd! leuk joh! Het steekt wel aan ja, mijn zusje is ook zwanger en verwacht 1 juli haar kleintje. Wel leuk voor Laura ook klein leeftijdsverschil.

Groetjes Sonja

Hé, wat leuk, gefeliciteerd!
Bij mij in de familie zit het er helaas voorlopig nog niet aan te komen...
Lijkt me inderdaad wel heel speciaal hoor! En ook heel gek, dat een ander dan opeens zo'n dikke buik heeft. Ik had net nagym en de groep voor ons was hoogzwanger. Ik kon me echt niet voorstellen dat ik een paar maanden geleden ook zo'n buik had!
En het kind van een ander mag je lekker verwennen he? HIhihihi

Groetjes,

Eveline

het is zeker apart om anderen met dikke buik te zien! Wel leuk nu je weet hoe het is  en inderdaad, suikertante zijn is geweldig! maareh.. het haalt het toch niet bij mama zijn hoor haha!

Terug
Bovenaan