ik word tante!!!

Gisteravond kwamen mijn broer en schoonzus alvast voor de verjaardag van mijn mannetje.
Ze lieten allerlei hints vallen maar doordat ik niet echt helemaal 100% ben viel het kwartje erg laat.
(Ze hadden o.a. gezegd dat dit voorlopig de enige keer zou zijn dat ze naar IJsland op vakantie konden gaan en dat de witte wolk van de wittebroodsweken was uitgewerkt, waarop ik vroeg: dan nu de roze wolk en zei antwoorden of een blauwe, en nog had ik het niet door).
Goed, ze is nu 11 weken zwanger!
Rondom 19 januari 2011 worden wij oom, tante en nichtje!
Ben echt superblij en moest het even met jullie delen, aangezien ik het nog niet op Hyves mag zetten.

Liefs Monica

Haha, als je het zo leest zijn die hint's wel erg duidelijk;)
Wordt dat het eerste neefje/nichtje van jullie?
Leuk is dat he? ik vond het ook erg leuk toen mijn broertje en schoonzus kinderen kregen. Nu kunnen ze lekker samen spelen!

Groetjes Tamara

Hey Mo,

Wat super leuk!!! Gefeliciteerd!!!!
Wat ben je ook een muts he! Hahaha!
Na mijn berekeningen is het toch stiekem gebeurd voor de bruiloft...;o) hahaaha!
Spannend hoor oom, tante en nichtje worden.
Remco zijn zus heeft er natuurlijk al 2 en zijn zusje 1, maar dat is volgens mij toch heeeeeel anders als wanneer je eigen broer of zus een kindje krijgt! Hopelijk mag ik dat ook nog meemaken..... (heb 3 kansen ;o))

Geniet maar lekker mee met dat zwangere gedoe!

X

Gefeliciteerd! Leuk hoor! Lekker een baby om te verwennen!
Ik heb ook alleen nichtjes van de broer van mijn man. Maar dat is ook leuk, al lijkt het mij ook heel leuk om een neefje of nichtje van mijn eigen broer of zus te krijgen.

Wouw gefeliciteerd! En ja je bent wel een beetje een muts hoor, dat je het niet doorhad! Wat een duidelijke hints!
Ik heb neefjes van Rob zn broer en verwacht niet van mijn broer kids, maar deze neefjes zijn net zo goed de mijne! Haha
Geniet ervan.

Liefs

Hoi,

Haha, je zou toch denken dat ze duidelijk was ja, maar ja het kwartje is uiteindelijk gevallen,,hihi
Wordt dit jullie 1e neefje/nichtje?
Geniet ervan.
Liefs

Schitterend he ik weet het nog goed bij mijn oudste zus ik schreeuwde het uit ik was ook zo blij.
Mijn zus vertelde toen ook dat ze mijn reactie het leukste vond hihihih. Ik riep ook altijd ik word geen moeder als ik maar tante mag worden hihihihih.

Wouw, wat leuk !!
Ik vond / vind het echt bijzonder om tante te zijn, Inmiddels hebben we al aardig wat nichtjes en neefjes ( 12 ) maar het blijft elke keer weer leuk om mee te leven en mee te genieten.
Wel krijg je er erg drukke kinderverjaardagen van, da's de andere kant,:) maar ook wel weer heel gezellig !
Geniet er maar van !
En leuk ook voor Isabelle, een nichtje of neefje op komst !
Liefs, Sophie
PS Alles verder wel goed met jullie ?

Terug
Bovenaan