Ik word waarschijnlijk een Juni mama!!

Maar ik blijf lekker in het Juli clubje!

Vandaag bij de gynaecoloog geweest omdat onze frummel in stuit ligt..
Weer een echo (he, jammer ;-) )
Hij ligt nog steeds hetzelfde, de billen zijn verder ingedaald. De gynaecoloog gaat geen poging doen om de beeb te draaien, hij ziet geen kans van slagen in mijn geval. De beeb ligt al aardig vast, de placenta zit voorin (blijkbaar niet gunstig met een versie), te weinig vruchtwater om te draaien, en ik ben te klein (me buik zit te vol :) )
In 1 a 2 gevallen per jaar draait de baby in deze situatie nog ( Dan is het echt een wonder haha..)
Een stuitbevalling durft ie niet aan aangezien ik heel smal ben en het uiteindelijk dan toch een keizersnede word..
Het is even aan het idee wennen, en balen dat je je kind niet zelf op de wereld kan zetten, maar alles voor de gezondheid van de baby!
Morgen hebben we een informatiegesprek over keizersnede, de week erop woensdag een echo en een controle afspraak, ik word gewoon wekelijks gecontroleerd en dan gaan ze de beeb in week 39 halen als ie zich niet eerder aandient!

Nou dat was het weer! Nu dus afwachten..

Iedereen succes met de laatste loodjes!

Liefs Daisy

Spannend allemaal hoor! Bij ons was er ook sprake van stuitligging, maar gelukkig is het gedraaid en lag het vandaag op de echo met het hoofdje naar beneden. Hopelijk blijft het zo liggen nu! Ik zou iig geen risico's nemen en kiezen voor de gezondheid van je kindje, maar ook van jezelf! Heel veel succes meid en geniet nog even van de laatste weken met een bewegende baby in je buik ;-)

nou eindelijk een beetje duidelijkheid!!! fijn!!!
nu ernaartoe leven. spannend!!!!
en tuurlijk mag je hier blijven plakken, gezellig!!!

succes met je laatste loodjes!!!!

xx

Terug
Bovenaan