Ik word weer mama

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben weer zwanger!!!! Ben zo gelukkig, deze keer de tweede ronde al raak, had dit echt nooit verwacht!!! Ik mag me dus aansluiten bij de november 2009 mama's en blijf hier natuurlijk ook meekijken!!

Liefs Jen

He Jen,

van harte gefeliciteerd hoor meid! 2e ronde, super!!
Nog meer meiden die al denken aan een volgend kindje??!

x

Gefeliciteerd hoor, wat mooi dat het zo snel al weer gelukt is.
Geniet van je zwangerschap en ik wens een goede gezonde zwangerschap toe.

Alice

Gefeliciteerd! Ik ben net geen november mama (31 okt bevallen) en ben ook weer zwanger haha. Ben dus oktobermama 2008 en  een oktober mama 2009.
Geniet ervan!!! Ik doe met je mee :)

groetjes Lydia

Wow, wat een heerlijk nieuws!! Gefeliciteerd zeg. Hoop dat we je hier nog blijven zien.

Ik denk er sinds een paar weken steeds vaker aan; een nieuwe zwangerschap. Maar ik wil er toch nog even mee wachten tot David (bijna) 1 jaar is. Heb nog best veel last van dat stomme bekken, en sowieso is het natuurlijk wel weer een grote ingreep in je leven. Het eerste jaar is toch best zwaar (ook al werk ik nu nog niet veel). Mijn man snapt ook wel dat ik er nog even mee wil wachten. Ik het me overigens nog moeilijk voorstellen dat David ons  dan  zal moeten "delen" met een broertje of zusje!

Gefeliciteerd! Geniet ervan!! Ik denk zelf dat ik 2009 even oversla... ;-)

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk laat je weten hoe het allemaal gaat.

Hier beginnen de gedachten ook erg op te spelen voor een tweede kindje. Mijn vriend wil liever nog even een paar maanden wachten maar van mij had het nu al wel gemogen.

Groetjes Joyce

jeetje knutseljuffie!!!

wat geweldig nieuws voor jullie..
geniet er maar lekker van en ik hoop op een mooie zwangerschap.

succes!!!

groet annelies

Terug
Bovenaan