ik word ziek

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Marissa is nu al 2 weken helemaal niet lekker. Ze had een middenoorontsteking, een keelontsteking en het snot bleef maar lopen. Nu is ze dankzij een peniciline kuur goed opgeknapt maar toen ik vanochtend wakker werd merkte ik meteen dat ik nu ziek aan het worden ben. Ik heb hoofdpijn, keelpijn, diaree en mijn gewrichten doen pijn. Ik kon ook echt niet wakker worden vanochtend. Mijn man heeft Marissa meegenomen naar beneden en ik werd uiteindelijk om 10.45 waker van de telefoon, maar zelf toen zou ik nog door hebben kunnen slapen. Ik moest vanochtend ook overgeven.
Nu komt het me natuurlijk helemaal niet ui om ziek te worden met de verjaardag van Marissa op komst.
Ik weet van de drogist dat je meteen het maximum aan paracetamol per dag moet pakken en vitamine c bruistabletten. Dit schijnt het best te helpen.
Zijn er nog mensen die andere tips hebben want het kan nu echt niet door gaan zetten.

groetjes Linda

Hey Linda,

Dat zul je altijd zien dat je ziek wordt op het moment dat het t slechts uitkomt. Je kan niets doen om griep te voorkomen. Paracetamol helpt idd wel, maar je moet toch uitzieken. Wat ik zou zeggen is, neem alleen paracetamol op t moment dat je zaken moet regelen of je inspanningen moet verrichten, als je je rust kan pakken, laat de koorst dan even doorzetten (moet er toch uit) en neem je rust. Genoeg drinken dan zuiver je je lichaam en veel fruit en vitamines. Gelukkig is het pas dinsdag, en met een beetje geluk ben je zaterdag al een stuk opgeknapt! Hoe meer rust   je pakt en je je toegeeft aan je griep des te eerder is het over, anders schuif je het als t ware voor je uit!
Tis lastig met een kleine :-(

nou veel beterschap gewenst!!!!! en niet te druk maken, komt allemaal goed

grtjs Evelien

Hoi Evelien,

Bedankt voor je advies. Ik ga inderdaad proberen mijn rust te pakken nu het nog kan. Gelukkig heeft mijn man vakantie en is hij dus ook thuis. Ik hoef het dus niet allemaal alleen te doen. En Marissa slaapt sinds kort tussen de 3 en 4 uur tussen de middag dus ik denk dat ik nu even plat op de bank ga

groetjes lInda

hoi

met paracetamol onderdruk je de griep en voel je je op dat moment wel beter maar als de paracetamol uitgewerkt is begint het opnieuw
wat bij mij heel vaak helpt en het is idd wel een huis tuin en keukenmiddeltje
maar een beste flinke borrel (berenburger/jenever of iets anders sterks) en dan een warme pyama of trui aan en onder de dekens zodat je goed gaat zweten (dan zweet je het eruit) en een pantykous om je keel knopen als je last hebt van je keel
hahahaha het klinkt vreemd maar het helpt echt
ik hoop dat je er wat aan hebt

liefs ilona

Hoi Linda,

Wat vervelend dat je ziek bent zo vlak voor Marissa's verjaardag. Zul je altijd zien....
Misschien een tip: echinaforce druppels van Dr. A. Vogel zijn ervoor om je weerstand op te peppen. Misschien is het iets voor je?
En inderdaad veel rusten. Griep krijg je van een verminderde weerstand en die moet je weer opbouwen door te rusten.
Laat je man maar lekker het werk in huis doen en kruip jij maar lekker onder de wol. Dan komt het vast goed!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Dat is echt balen zeg, zit je nu echt op te wachten.
Ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt.
en inderdaad pak je rust, dat is zo belangrijk!
Sterkte en heb vertrouwen dat je je straks weer iets beter voelt op je meisje haar verjaardag!

Groetjes Jiska

Is 't al wat beter in Linda's huisje!?

Hoop dat jullie opknappen...

Bedankt voor de goede adviezen. Gistermiddag heb ik 1,5 uur geslapen en vannacht ook wel een redelijke nacht gehad. Ik voel me al wel iets beter hoewel ik mijn keel wel voel sluimeren. Heb gister de Etos leeggekocht met allerlei middelen en ik hoop dat die helpen.Ik doe in ieder geval wel rustig aan. Gelukkig zijn de grootste klussen die nog moeten allemaal voor mijn man. Ik ga nu rustig aan beginnen met de kado tasjes maar dat is rustig werk. Ik ga er wel van uit dat het zaterdag allemaal wel beter gaat.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan