ik wordt er echt niet goed van !

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!
zal me even voorstellen wanr ben hier nieuw,
Mijn naam is gera en ben 38 jr,
Heb een dochter van bijna 6 en na veeeeel wikken en wegen hebben we toch besloten om voor een 2de te gaan.
Vorig jaar mei heb ik na 8 wkn een miskraam gehad en toen ook gezegd van: neej, geen 2de, !!!
een heel jaar lang perfecte cyclus van 27 dgn, ja, zonder pil! gewoon met condoompie, haha,
oke, in april weer veeeel na gedacht en ook aan de leeftijd gedacht ( ben ook de jongste niet meer) en weet je wat, we gaan er toch voor de 2de!
Nou, je raad het al...... na een jaar cyclus van 27 dgn, ging het accuut naar 25 !!!
 En nu... jaja, dag 25 is al lang en breed voorbij, het is nu dg 29 en nog niks geen ongi ! maar wel heeeeel licht veegje bloed in inlegkruisje gehad... ( dat was op dg 27.)
tja, dan ga je denken: ben ik moe? mm, neej, niet echt, zere borsten? mm, af en toe een prikkel, maar that;s it... lust ik iets niet? Koffie ! dat is echt afschuwelijk !!!  
Kortom.... het is aardig druk in mijn hoofd ( test of geen test doen,,,, ja, nee, ja nee ,,,)
Ach, laat ik voor de zekerheid wachten tot morgen, of overmorgen,,,,
Ik word gewoon niet goed van het idee dat nu ik/wij het willen proberen, de cyclus in een keer is veranderd...  
Herkend iemand dit???

liefs, gera  

jaja die twijfels zijn echt erg he? denk dat iedereen ze wel ken hier!!!

heb je inmiddels al getest??

laat je het ff weten? spannend ik duim voor je!!!

liefs mij

Hoi Gera

Welkom op het forum...en dus ook meteen een spannende tijd voor je!
Misschien ga je ons ook wel weer snel verlaten dan...
Spannend hoor! Ik hoop het voor jullie.
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi hoi,

Welkom op het forum en het is allemaal wel spannend
hoor misschien is het wel raak wie weet in iedergeval
heel veel succes met de test we horen het wel.

Veel liefs Ronda

Hoi lieve meiden,

nou, volgens mij hoef ik morgen niet meer te testen...  
Kreeg net onder het eten best wel pijn in mijn onderbuik en na het zoveelste bezoek aan de wc zag ik toch iets meer bloed,helder bloed.
Tja, het was ook te mooi om waar te zijn als het gelijk raak was, dus...op naar ronde 3,,,met de cyclus die in de knoei zit.....
Mocht het bloeden nou wel in ene keer gestopt zijn, dan weet ik het niet meer hoor......

veel liefs, gera

hoi Gera

Het is jammer als het doorzet...dan gewoon op naar de volgende ronde..
maar als het niet doorzet..dan heb je nog een kans hoor!
Dan zou ik gewoon nog een paar dagen wachten..of niet..en gewoon testen.
Dus hoe dan ook..succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan