Ik wordt er gek van!!

Ik ben nu 2 maanden geleden bevallen van mijn dochter en sindsdien heb ik nog elke dag met een maandverband tussen mijn benen gelopen.
Ik wordt er echt helemaal gek van, ik ben ook al weer begonnen met de pil ik dacht misschien wordt het dan wel wat minder of blijft het weg!, maar nee hoor, maandag de laatste genomen van mijn strip, dus nu weet ik wel nog 1 week erbij.
Ik voel me ook vies en aan sex denk ik ook nog helemaal niet omdat ik me eigen er gewoon vies door voel en al helemaal niet sexy ofzo.
Zijn er dames die dit ook hebben? Of is het niet normaal. ( ik vind het eigenlijk niet normaal maar goed ik ben er nooit dol op geweest).

Hi,

Ik vind het eerlijk gezegd wel lang duren........
Misschien moet je even aan je verloskunidige vragen of het wel normaal is dat het zo lang duurt. Meestal ( mijn ervaring..) duurt het tussen de 3 en 5 weken.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent en je jezelf vies voelt. Je wil natuurlijk ook wel eens een onderbroek aan zonder die rotzooi erin!
Als je de vk niet wil of kan vragen, kan je het ook aan je huisarts vragen.

Gr.Mieske

hoi hoi

jakkie idd , dat gedoe in je ondergoed .. blehhhhhh..

ik heb gehoord dat het gemiddeld 6 weken kan duren... ook iets minder of iets langer.. maar dan moet het bij jou wel bijna over zijn .....tenminste het moet duidelijk minder zijn als 4 weken geleden........

vertrouw je het niet bel dan evne je ha of vk idd....

liefs tobi

Terug
Bovenaan