ik wordt er gek van

hoi meiden

zijn er meer mensen met het zelfde probleem? ik eet echt de hele dag zelfs als ik net gegeten heb dan zit ik echt vol maar nog geen paar minuten later ga ik weer wat eten en dat gaat door tot ik ga slapen x kim
 
nee ik heb geen overgewicht ik ben 1,68 en weeg 57 kilo en ben nu 16 weken zwanger en probeer zo gezond mogelijk te eten en pak ook welleens een zakje chips of snoep maar probeer het beperkt te houden
 
Maar zoals Quinnie als zei; zolang je niet te zwaar bent, en gezond eet, kan het inderdaad geen kwaad..

Meestal is wel goed te achterhalen waarom je ergens zin in hebt... als het alleen chips e.d. is heb je misschien een lage bloeddruk en heb je trek in dingen waardoor je bloeddruk stijgt, wanneer je zin hebt in chocolade kan het betekenen dat je bloedsuiker laag is, probeer daarop de gezonde variant te vinden ;-)

Af en toe hoor je weleens dat vrouwen die steeds honger hebben last hebben van zwangerschaps-suiker, misschien ook iets om in de gaten te houden?
 
Ik heb ook voortdurend honger, maar als ik dan eet zit ik zo vol, maar een half uurtje later wil ik alweer eten en moet ook eigenlijk wel, want anders word ik misselijk.... :) Ik heb gelukkig niet veel zin in chips en vette dingen enzo, maar ben ook niet echt een fruiteter, dus soms wel lastig, wat ik dan moet eten. Ik probeer het te houden bij fruit enzo, maar toch.... :)
 
Terug
Bovenaan