ik wordt gek van de onzekerheid

hallo daar ben ik weer en ik heb al twee eerdere onderwerpen geopend met,bang dat weer fout gaat en nog 1 met bloed in het vruchtzakje.Nou ben ik vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo bij de echografiste en je zag nu heel duidelijk de vruchtzak zitten en het was zwart vanbinnen maar niet helemaal je zag ook grijze wolken erin geen grijs dingetje of eidooien nee alleen soort wolken schadus.Het is voor mij al wel duidelijker te zien verleden week woensdag zag ik alleen maar grijs nu zag ik echt een vruchtzak.Maar ze vond het maar raar.Toen naar de gyneacoloog en die zei het is allemaal heel erg onduidelijk me hcg was van verleden week woensdag 134 naar vandaag 1432 dus dat is wel heel goed.Maar of het nu dus bloed is in de vruchtzak of het is wat anders ze weten het niet.Ik wordt gek van de onzekerheid is het wel of niet goed wat moet ik er nou mee.Volgende week maandag weer terug en dan moet er echt heel veel meer te zien zijn echt een vruchtje en een hartslag want ben dan 6,5 week.Maar heeft iemand het meegemaakt of kent iemand dit.Want bij de zwangerschap van mijn dochter was er alleen zwart te zien met een grijs dingetje maar nu waren het echt wolken.
 
Ik heb dit niet mee gemaakt, maar kan me jou onzekerheid heel goed voorstellen. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk weet je volgende week meer.

liefs
 
Ik ook niet meegemaakt, maar ik hoop dat je het volhoudt om te wachten tot maandag.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je volgende week iets heel moois ziet....
 
Terug
Bovenaan