Ik wordt gek van mezelf!! wel of niet!

A

Anoniem

Guest
Ik wordt echt helemaal gek van mezelf! Ik ben sinds vier weken gestopt met de pil en ik zou (als ik natuurlijk uit zou gaan van een cyclus van 28 dagen) gisteren ongesteld geworden moeten zijn.

Nou weet ik dat die kans heel klein is dat het in een keer raak is maar ik heb het idee dat ik van allerlei kwaaltjes heb. Heb al 5 dagen last van mijn borsten, ben ontzettend moe, terwijl ik wel goed slaap en ik ben een beetje  emotioneel en pinnig  om niks.
Zouden dit nog steeds bijwerkingen kunnen zijn van het stoppen met de pil? Of een eisprong, maar ik heb weer geen last van slijm. Of zou ik hééééél misschien zwanger kunnen zijn!
Mijn verstand zegt: kom op Fen, je weet dat de kans klein is maar mijn hart wil zo graag.
Misschien had ik altijd wal wat last van mijn borsten als ik ongesteld moest worden maar heb ik dat nooit gemerkt omdat ik er toen niet mee bezig was!

Knetter gek wordt ik van mezelf!

Groetjes Fennie

Hey Fennie,

ik begrijp je gevoelens heel goed. Het is zeker te verstaan dat je vanaf dat je stopt met de pil, onmiddelijk zwanger wilt worden. en ik hoop voor jou dat het ook zo is. Ook ben je je nu meer bewust van wat er met je lichaam gebeurt, je voelt van alles en hoopt dat het te maken heeft met een zwangerschap. Maar tegelijkertijd durf je niet teveel hopen omdat anders de teleurtstelling groter is. Ik heb het ook allemaal gevoeld en elke maand opnieuw en opnieuw.(ben nu in ronde 8).En soms houdt je lichaam je dan voor de gek.

Zeker in het begin zul je geduld moeten hebben.
Ik duim voor jou

Groetjes Grace

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Ik denk zelf dat als ik maar even één keer weer ongesteld ben geworden, ik weer met beide benen op de grond sta.
Het is nu ook zo raar dat ik eigenlijk maandag ongesteld had moeten worden (dat is met de pil 5 jaar zo geweest)!
Het geeft al een gek gevoel dat ik dat nu dus niet ben geworden, al ben ik me echt wel heel bewust dat het voor hetzelfde geld nog 3 maanden kan duren voor ik weer voor de eerste keer ongesteld wordt!
Ik denk dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ik even een testje doe! Dan ben ik waarschijnlijk gewoon direct   uit deze droom geholpen en kan ik weer met twee benen op de grond gaan staan.

We zien het wel, ik blijf in iedergeval zenuwachtig totdat ik echt weer ongesteld ben!

Groetjes Fennie

Hoi Fennie,

Waarom jezelf zo zenuwachtig maken. Ik was bij mijn eerste ook meteen zwanger. Je kan een test doen op de eerste dag van je verwachte menstruatie. Mocht het niet zo zijn dan is het natuurlijk heel erg jammer maar dan hoef je niet de rest van de week in de zenuwen zitten. Succes!!!

Terug
Bovenaan