Ik wordt gek van onzekerheid....

A

Anoniem

Guest
Ik voel me echt zwanger, maar ben zo bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd...
Mijn buik is opgeblazen, ik ben warrig en heb last van stemmingswisselingen, troebel/donkere urine en af en toe steken in mijn onderbuik.
Dit is ook de laatste keer dat het wellicht nog natuurlijk kan, want wij gaan begin aug naar de gynaeceloog. Ik hoop het zo, maar durf niet te veel te hopen. Wie heeft hier ervaring mee?

Liefs Vic

Kun je al testen??? Want de test is de enige zekerheid die je kunt krijgen... je lichaam is een slechte raadgever... ik voel me bijna elke keer zwanger maar dan blijkt het niks te zijn... dusse.... als het kan kun je beter gaan testen.

ik hoop het heel erg voor je... het zou wel heel erg mooi zijn als je het traject bij de gyn niet in hoeft....

laat je het weten??

liefs

Donkere en troebele urine klinkt meer als blaasontsteking. Vooral icm met die steken in je onderbuik. Daar kun je ook best naar van zijn. Wil niet negatief overkomen maar zou toch even bij de huisarts na laten kijken als het erg troebel is hoor. Hoop voor je dat het raak is, maar maak je eigen niet gek meid.

Ik laat inderdaad mijn urine even checken, maar ik voel me gewoon heel raar. Aankomende woensdag is mijn NOD, dus we wachten het rustig af.
Alleen als je al een tijdje bezig bent begin je echt aan jezelf en je lichaam te twijfelen.

Ik wacht het gewoon rustig af, meer kan ik toch niet doen....

Groetjes Vic

Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen, je hopt iedere keer weer dat het dan nu zo mag zijn en dan wordt je weer teleurgesteld. En nu je bijna zover bent dat je wellicht de MMM ingaat hoop je natuurlijk helemaal dat het niet nodig blijkt te zijn....meid ik hoop voor je dat je zwanger bent maar ga niet te vroeg testen want dat is vaak alleen maar teleurstellen. Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd en heb vrijdag negatief getest......ben nog steeds niet ongi en mijn temp blijft hoog dus morgen maar weer eens een testje doen dan ben ik zes dagen overtijd.....weet door het temperaturen wanneer de eisprong was dus weet daardoor ook vrij precies wanneer mijn NOD was maar dan nog kan het weer anders uitpakken heb nl steeds erg wisselende en onregelmatige cyclussen gehad....

Vic, ik duim voor je........succes met wachten

@victory Ik zou wel even melden bij de ha dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn. Mocht je urine niet goed zijn dat ze daar ook gelijk even naar kijken ivm antibiotica. En ik weet zelf ook hoe gek je er van kan worden als het maar niet wil lukken. Bij ons heeft het ruim 1,5 jaar geduurd.

@Linda het kan nog steeds hoor. Ik dacht heel zeker te weten dat ik 15 juni mijn eisprong had. Temp ging toen duidelijk 0,6 graden omhoog en is ook zo hoog gebleven. Toch testte ik 6 dagen overtijd pas positief en op de echo zagen ze dat ik ipv 6 weken toen, pas 4,5 week was. Een late bevruchting en innesteling geeft ook later pas een positieve test. Heel veel succes.

Liefs Supertje

Ik zou niet te veel naar mijn lichaam luisteren als ik jou was. Mijn lichaam heeft me tenminste erg vaak voor de gek gehouden.
Maar je hoort het vaak hè, net voor je aan de onderzoeken begint toch zwanger.
Ik had de eerste afspraak gehad met inwendig onderzoek, kreeg ook formulieren mee voor bloedonderzoek. Dus deze keer zat ik echt te wachten op menstruatie.
Die kwam niet en ik testte positief!
Nu alleen weer een echo waar niks op te zien was, zo zie je maar....je blijft onzeker!

Succes

hoi,

Wanner zou je eigenlijk ongesteld moeten worden? Ik hoop voor je dat je snel kan testen en dat het raak is. Het zou fantastisch zijn als je niet de medische molen in hoeft. Ik hoop het voor je.

groetjes Silli

Terug
Bovenaan