Ik wordt morgen ingeleid!

Hoi meiden ,

Afgelopen zondag gingen we met goede moed naar het ziekenhuis vanwege weeen om de 3 minuten.
Toen we daar aankwamen had ik 3 cm ontsluiting.
Alleen vanaf dat moment zwakte de weeen af.
Ik ben om 17:30 naar huis gestuurd met 4 cm ontsluiting en de mededeling   dat de weeen zelf   weer op gang moesten komen of de vliezen zouden breken.
Nu is het inmiddels dinsdag en ik ben bij de gyneacoloog geweest , want daar moest ik toch naartoe en die heeft besloten dat ik morgen ingeleid wordt , omdat het nu wel heel lang gaat duren voordat de weeen weer op gang komen.
Ze zijn namelijk helemaal weg.
Nu vertelde hij dat het heel snel kan gaan , omdat ik al 4 cm ontsluiting heb en het de tweede is.
Ik ben wel een beetje zenuwachtig , want ik weet niet wat ik kan verwachten en of ik dezelfde dag naar huis mag.
Ik moet er in ieder geval om 07:45 al zijn en we weten dat we morgen onze tweede frummel in onze handen mogen houden.

Groetjes jessica veraart

hoi

heel veel succes morgen hoop voor je dat je snel je kindje in handen hebt
ik weet uit ervaring dat als je ingeleid bent het een medisch verhaal is en je bijna altijd een nachtje moet blijven

groetjes saskia

Sterkte meid! Lijkt me inderdaad een heel gek idee om zeker te weten dat je morgen je kindje vasthebt..... Maar het lijkt me ook gek om al dagen 4 cm ontsluiting te hebben zonder dat er verder iets gebeurt!

Hopelijk slaap je lekker, en morgen is het dan zover: succes!!!

Groetjes
Susan

Oeh spannend zeg! Raar idee hè, te weten dat je morgen weer een kleintje in je armen hebt. Ik vond dat wel erg raar toen ik ingeleid werd, zo van: DAN ben je echt moeder.

Veel succes, groetjes Fennie en Jente

Hoi Jessica, spannend hoor!
Alleen, ik wil je niet ontmoedigen hoor maar ik ben ook ingeleid (maandag)  en toen vlotte de ontsluiting niet: ik heb nog 2 dagen liggen stuiteren van de weeën, en uiteindelijk is Fabio op woensdag via een keizersnee geboren.
Ik hoo dat het voor jou veel sneller zal gaan en dat je morgen voor de 2e keer mamma wordt!

Succes,

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan