ik wordt nu echt gek

Hoi meiden (en lian en jenke).
Ik denk nu echt dat ik gek wordt. Gisteren schreef ik dat ik vijf dagen bloedingen had gehad en een positieve zwangersschapstest had. Terwijl ik pas 1,5 week zwanger kan zijn en dan bedoel ik dat ik 14 mei mijn laatste menstruatie had. Maar goed vandaag was de grote dag mijn (boer van een) dokter had me doorverwezen voor een echo. Op de echo was niks te zien. De gyno dacht dus ook niet zwanger en alles zag er verder goed uit. Maar voor de zekerheid nog maar een urine en bloed test. Inmiddels heb ik de uitslag van de urinetest en je gelooft het niet.. positief. Ik weet het nu echt niet meer. Ze ziet niks, ik verlies bloed en ben toch zwanger. Morgen krijg ik de uitslag van het bloed. Heeft iemand dit ook wel eens gehad of van iemand ook een soortgelijk verhaal gehoord. Meiden ik wordt echt gek!
liefs san
 
Huh??? Echt heel raar. Wat zei de gyn dan van die uitslag? Of kreeg je dat later pas? Ik vind het heel vreemd. En ik wil je absoluut niet bang maken, maar ik liet me even heel goed onderzoeken. Dat het niet ergens zit waar het niet hoort te zitten. Maar ik neem aan dat de gyn daar ook naar gekeken heeft. Ik vind het echt heel vreemd. STERKTE!! En hou ons op de hoogte!!!
 
Hoi san, ik ben het met jenke eens.toch maar weer laten kijken,want dit is wel vreemd!! desnoods bij een ander want het gaat wel om jouw lijf en nu weet je nog niets zeker!
succes, meid! gr. petra
 
hoi san,

Ik wil je niet bang maken, maar heb net iets gelijkaardig meegemaakt. Ik vertel het je gewoon om je artsen er ook atent op te maken. Ik had ook bloedingen , pos bloedtest en neg zwangtest ( urine). Na 3 gynaecologen te bezoeken, vond de laatste dat het om een buitenbaarmoederlijke zwang ging. er was een kleine verdikking op de echo te zien aan mijn eierstok. Ik ben blij dat zij dit gevonden heeft ookal betekende dat voor mij een operatie ( heb nog maar net een miskraam gehad). De bloedingen waren wel onregelmatig en ik had ook zwang verschijnsele.
ik wil je niet bang maken, maar laat dit zeker in je eigen voordeel uitsluiten
xxxx
 
Na een miskraam kan je ook positief testen doordat er nog hcg in je lichaam zit omdat je net zwanger bent geweest. Ook geen bericht om blij van te worden, maar waarschijnlijk minder erg dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heel veel sterkte meis, laat je nog eens horen hoe dit afloopt?
Liefs, el.
 
Ik had ook een positieve urine test en een positieve bloedtest, maar ook bij mij was er niks in de baarmoeder te vinden. Dus ook de gynecloog dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ben toen nog geopereerd en toen bleek dat ik inderdaaad een verdikking in de eirestokken had, maar toen ze de dag erna weer gingen kijken in me baarmoeder, bleek ik ineens 6 weken zwanger te zijn. Het was een hele vroege zwangerschap die nog niet te zien was op de echo..
 
bedankt voor de reacties. Ik krijg om 2 uur de uitslag van mijn bloed. Bloeding is weer begonnen dus ik zie het niet positief in eigenlijk.
Rina had je ook een bloeding dan?
liefs san
 
nee, ik had geen bloedingen. Maar ben wel gewoon ongesteld geworden twee weken daarvoor. Eigenlijk was ik helemaal niet bezig met zwanger worden en ik was ook gewoon aan de pil. EN desondanks ben ik toch zwanger geworden. Maar omdat ik zo n last van me buik had steeds ben ik naar de dokter gegaan en die verwes me door naar de gynecoloog.....

Laat je weten hoe het is afgelopen???
 
Terug
Bovenaan