Ik wordt weer tante! :-)

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Wil het toch even met jullie delen, ik wordt net door mijn broer gebeld en hij vertelde met een knoop in z'n maag dat mijn kleine nichtje er een broertje of zusje bij krijgt! Ik ben echt zoooooo blij voor hun!

Kan me voorstellen dat hij het moeilijk vond en hij had dan ook dagelijks contact met ons moeder om te bespreken wanneer en hoe, het het beste zou zijn om het nieuws te brengen. Vind het wel heel lief dat hij zo mee leeft en denkt. Ik kan alleen maar heel gelukkig voor hun zijn!

Dus nu 2 zwangere vriendinnen en een zwangere schoonzus, dat maakt 3 zwangere dames op onze bruiloft! Misschien wel 4..... Dat zou mooi zijn!
Ik zei net nog tegen mijn man: "we kunnen beter alcoholvrije champagne drinken bij de bruidstaart". ;-)

Nou meiden, ik ben en wordt weer een trotse tante!

Fijne avond, liefs Lynn.

gefeliciteerd Lynn, wat knap dat je ondanks alles toch zo ontzettend blij voor hen kunt zijn! enne inderdaad... dat moeten 4 zwangere meiden worden op die bruiloft hè! wanneer is jullie datum ook weer?

Vind het toch zo knap dat je voor iedereen zo blij kan zijn! ik weet zeker dat jij een zwangere bruid wordt let maar op! zal de alcoholvrije champagne vast bestellen ;-)

Gefeliciteerd! Zeker weten dat er vier zwangeren zijn straks!

X

Hey Lynn,

Ik ken je niet zo lang maar inderdaad, ik vind het zo een mooie eigenschap van jou dat je altijd zo blij kan zijn voor andere mensen!
En inderdaad hoop ik voor jullie dat jullie wondertje er ook heeeeeeel snel is!

Gefeliciteerd met tante worden!

Liefs Ram24

Hee gefelciteerd !!

Ook wel leuk weer ook ik ga weer tante worden dit jaar maar heb er wel wat moeite mee .
Echt heel knap van je dat jij gewoon blij kunt zijn heb ik echt bewondering voor hoor !!!
Wou dat ik dat ook kon bij mij blijft het heel dubbel .

Ik hoop op vier zwangere dames hoor op 6-6-12 !!!

Liefs

Terug
Bovenaan