Ik wou dat ik.......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Herkennen jullie dit?
Ik wou dat ik net zo goed voor mezelf zou zorgen als voor mijn kleine meid en ventje....

We gingen dit weekend fietsen. Kindjes ingesmeerd, zonnenhoedjes op, flesje water mee, snackje voor onderweg en voor de zekerheid natuurlijk een schone luier! Helemaal voorbereid dus. Maar goed, ik was mezelf natuurlijk vergeten in te smeren (resultaat: een verbrande schouder).... Iets te drinken voor mij en mijn man was ook lekker geweest, maar dat had ik dus niet bij me. Een snackje voor onderweg? Tuurlijk, we kunnen best samen een soepstengel of een Dora-koekje delen, maar echt lekker is het niet.

Dan denk ik dus bij mezelf: Ik wou dat ik net zo goed voor mezelf zou zorgen als voor de kindjes!

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Ik merk hier wel dat Marissa voor alles gaat. Zij heeft de meeste kleertjes en als we een keer weggaan hebben we een hele volle tas mee met spullen voor haar. Maar we vergeten onszelf ook echt niet. Wij gaan lekker op een terras wat eten en geven haar ondertussen haar hapjes. Je moet natuurlijk zelf ook wel blijven genieten maar dat de kindjes voor alles gaan is eigenlijk logisch.

groeten

Linda

Hahaha, ja grappig is dat hé, ik had dat gisteren ook, we gingen onverwachts naar t zwembad, dus tas ingepakt met voornamelijk spullen voor onze kleine meid, maarja ik heb liever dat ik zelf iets te kort kom dan mn meissie, maar volgende keer beter opletten, hihi,
groetjes van Sonja

Dit is zo herkenbaar, hahaha!
Bij alles denk ik altijd meteen aan Tara, of we nou een dagje gaan winkelen of uit eten gaan. Het eerst waar ik aan moet denken is 'hoeveel luiers mee' en 'niet de thermosfles met gekookt water vergeten'. We gaan dan ook altijd de deur uit met een goed gevulde luiertas en genoeg speeltjes voor Tara. Zo ben ik vaak mijn mobiel en lippenbalsem vergeten Maar volgens mij komt dat bij veel meer moeders voor, hihi.

Terug
Bovenaan