ik wou even ons kleintje met jullie delen.....

A

Anoniem

Guest

Gisteren hebben wij een groei-echo gehad bij 29wk+2dgn en ons kleintje is in minder dan 4 weken verdubbeld in gewicht....
Ze loopt nu anderhalve week voor in gewicht en als ze zo door groeit dan kunnen we bij 40 weken rekenen op een beste 8 ponder (auw hihi)

Vruchtwater, placenta, navelstreng alles is in orde en tot slot kregen we deze mooie 3-d foto mee...
Ik dacht al dat ik helemaal verliefd was op ons meissie maar na haar op 3-d te hebben gezien ben ik helemaal verkocht.....

Owwww wat een schatje!!!!
K ben blij dat het goed met je gaat!
Wat heerlijk he!! Dan ben je weer helemaal verliefd! NOG verliefder haha:)

Wij moeten nog 28 nachtjes, rommelt hier best al!! Maar we moeten afwachten :)

Meissie geniet er lekker van!!!

Liefs!!

wow wat een mooie foto! als dat geen prachtig kindje word dan weet ik het ook niet meer...

ik kan niet wachten tot ik met zo'n plaatje thuis zit!

Wat een prachtige echo zeg!!

Ik ben blij te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie!

~Dikke knuffel mama van MD en JA

PS hier alles ook ok, wij genieten met volle teugen. Onze 'kleine' meid is alweer bijna 11 weken oud.....en het is zo geweldig allemaal!

hoi randy

wauw!!!!!!! ik ben echt super blij voor je!!! wat moet dat een super mooi gevoel zijn voor jullie!!!
geniet ervan he meid!!
xxx lilian storm* en daan*[vlinderkus   van Storm en Daan aan Ninthe "de grote zus"!!]

Thanks allemaal voor de reacties op ons mooie wondertje hihi....

Ik zit nog steeds op mijn roze wolk, kijk wel 100x per dag naar de foto, maar merk wel dat ik nu echt ongeduldig wordt en zo graag wil dat het zover is.

Ben vandaag precies 30 weken zwanger, nog 10 te gaan, het schiet dus op, en nu heb ik steeds dromen dat ik op 18-05-2008 beval, dit zal betekenen dat ik precies anderhalf jaar na Ninthe* zal bevallen....

We wachten af....en vergapen ons nog maar eens aan de foto....

Inanna: nog steeds niks? ben zeer benieuwd, hoe is het verder???

Mama van md: blijf lekker genieten, 11 weken alweer, waar is de tijd???

Lilian: hoe is het met je???

Terug
Bovenaan