ik wou graag even mijn verhaal kwijt... spuiten

hallo mensen,

mijn vriend en ik zijn sinds maart 2009 bezig om een kindje te krijgen maar het lukt steeds niet...
ik werd na dat ik stopte met de pil ook niet meer ongesteld en na een paar maanden en een heleboel zwangerschaps testen verder (die allemaal negatief aangaven) ben ik bij de huisarts geweest die zei dat het allemaal vanzelf wel weer zou komen.. nee dus ik ben toen in maart 2010 weer naar de huisarts geweest die mij op aandringen van mij toch maar naar de gynaecoloog heeft doorgestuurd... waar ik pas in mei terecht kon... het bleek dat ik doordat ik niet ongesteld werd geen eitjes kon aanmaken.. ik heb toen medicijnen gekregen dupaston en clomid... de dupaston is een ongesteldheids opwekker en clomid is een eimaker/vergroter... nadat gebruikt te hebben werd ik gelijk zwanger maar dat mocht helaas maar 10 weken duren het kindje was dood en het moest eruit gehaald worden... toen mocht ik een maand later weer met het zelfde liedje beginnen maar dat heeft niet gwerkt daarna nog een keer en daarna met een verhoogde doses clomid en toen nog een keer met de verhoogde doses clomid en dat heeft allemaal niet gewerkt... nu moet ik gaan spuiten met 75 eenheden puregon..
wie heeft dit spuiten nog meer meegemaakt en wat voor resultaten heeft het bij jullie gehad?

Helaas ik heb 6 iuis achter de rug waarvan, 4 met clomid en 2 met perugon, en ik heb 1 icsi achter de rug met het spuiten van decapeptyl en gonal f, ook helaas neit gelukt, nu binnenkort hopelijk starten met icsi 2.

Succesmeid.

ik hoop voor je dat het snel wel lukt...

dat is dus ook al heel wat qua wat je allemaal hebt moeten door maken...

dank je voor je reactie.. jij ook nog voor succes

Hoi,

Ik spuit ook puregon (en ook pregnyl) ivm IUI. Ik zit nu op een dosis van 125, maar meer dan 1 eitje heb ik nog steeds niet gehad. Ik ben ook begonnen met 75 (1e en 2e IUI), toen 100 (3e en 4e IUI) en nu dan 125.

Ik heb nu 5 keer IUI gehad en ben 2 keer zwanger geworden (1e en 5e keer). Helaas beide keren een miskraam.

Nu een maandje verplicht rusten en dan de laatste IUI.

Succes !!

dank je wel anita... ik zal vandaag niet teveel gaan verwachten van de eitjes want ik moet vandaag naar de gynaecoloog toe kijken of er eitjes gegroeit zijn.... ik heb nog geen iui dat hoefde nog niet maar als het niet zo lukt moet dat misschien wel maar dat is een zorg voor later...

ik hoop voor je dat het snel lukt met je volgende poging....

succes...

liefs

Terug
Bovenaan