Ik zag de ooievaar vliegen...

Hij bleef een hele tijd circelen vlak bij mijn huis. Bijgeloof...of zal het dan toch...Zou toch zo mooi zijn als dat eens waar was. Buikgriep is over maar blijf misselijk en mijn borsten steken af en toe. Maarja, dat was vorige maand ook zo en toen ook niets. Pffff....nog een week wachten. Volgens mij is donderdag mijn NOD. Zit eraan te denken om dinsdag te testen. Geduld is niet mijn sterktste kant.

haha, ik geloof er niet zo in.. bij ons zat ie zo'n 3 weken geleden ook voor ons huis.. en niet zwanger.. zo'n beestje komt op veel plekken per dag.. beetje raar dat iedereen dan zwanger is die hem ziet..

ik zou toch wachten tot je NOD.. dan is het toch betrouwbaarder.. en geduld: dat hebbe we allemaal niet hihi

Tuurlijk geloof ik er niet echt in, maar kreeg er zo'n fijn gevoel van met het idee dat het deze keer misschien raak zou zijn. Het zou in ieder geval wel een hoop zw.testen schelen en euro's....

hihi jaa dat is waar!! Ik kreeg ook een raar gevoel in mn buik toen die ooievaar bij ons zat.. maar helaas

Ik vind het ook niet normaal wat die testen allemaal kosten!!

Rij hier bijna elke dag onder 3 ooievaars door, maar helaas hebben ze nog steeds geen pakketje laten vallen!
Ze zitten hier nl op lantaarnpalen aan de snelweg...

Terug
Bovenaan