Ik zal de zoveelste wel zijn...maar toch

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb sinds 2 weken een zeurderig gevoel in mijn buik. Een soort krampjes maar minder heftig. Totaal geen ongesteld gevoel. Ook heb ik veel last van witte vloed en ben ik sinds vandaag ook misselijk. Verder geen gevoelige borsten ofzo, maar voel me wel een beetje verward.
Laatste keer ongi was met de kerst (lekker dan, maar niet heus) en daarna niet meer.
Ben heel onregelmatig en heb wel al alle voortekenen van ongi gehad, maar het is dus niet gekomen. Kan ik nu testen, of heeft het nog geen zin?

Liefs Wan

Tja, als je zo onregelmatig ongesteld bent is het een beetje moeilijk te bepalen of het misschien nog te vroeg is.... Maareh, als je zo nieuwsgierig bent zou ik het gewoon proberen! Als je rekent vanaf kerst, had je natuurlijk al ongesteld kunnen zijn....

Nou, laat je het nog even weten?

Groetjes, Lionsmamma

Hoi Wan,

Ik ben op 25 december ongesteld geworden en a.s. dinsdag is mijn NOD. Je zit dus vandaag ongeveer op dag 28 van je cyclus. Valt toch best wel mee dan met je cyclus? Het zou wel kunnen zijn dat je nu zwanger bent. Predictor geeft aan dat je vanaf vandaag een positieve test kunt hebben dus als je nieuwsgierig bent... gewoon testen!

Succes,
Bientje

Bedankt voor je reactie Bientje, maar dat is dus het probleem. De ene keer duurt het heeeel erg lang voor ik ongi wordt en de andere keer ben ik zomaar 9 dagen ongi 5 dagen niet en dan weer 3 dagen wel. Vandaar dat ik het tellen van mijn cyclus gestopt heb.
Maar misschien ga ik toch maar even testen.

Bedankt voor de reacties!

Liefs Wan

Terug
Bovenaan