Ik zal het zwanger zijn straks wel gaan missen, wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het klinkt misschien heel idioot maar ik zal het zwanger zijn straks echt missen, ik heb nog wel 3 maanden te gaan maar het idee dat ik nooit meer een baby in mijn buik zal voelen trappelen vind ik gewoon heel erg raar. Dit is echt mijn laatste zwangerschap want we willen het toch echt bij 2 kindjes houden maar toch vind ik het moeilijk. Na de geboorte van mijn eerste kindje miste ik het ook om zwanger te zijn, die ronde buik was weg (die ik overigens niet miste) maar dat getrappel en de intimiteit tussen de baby en mijzelf dat miste ik gigantisch. Herkent iemand dit gevoel of ben ik zo'n apart mens?
Ik ben heel benieuwd of meer vrouwen hier "last"van hebben.

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,

Ik heb precies hetzelfde gevoel hoor.
Ik ben nu precies 40 weken zwanger en kan niet wachten om mijn uk te ontmoeten maar zal het getrappel en geduw in mijn buik vreselijk gaan missen.

P.S.: het is nu 2.57 en volgens mij begint het nu echt te rommelen in mijn buik. Zou het vandaag dan echt gaan beginnen????

Groetjes witte tulp

hoi puk

ja ik herken het helemaal....

bij mijn vorige zwangerschap had ik er het eerste jaar last van dan zag ik een zwangere en wilde dat dan ook (soms zelfs huilen)
en dat terwijl ik een babytje in de wagen had haha

nu ben ik zwanger van de tweede en mijn man de 4de en hij wil dus geen kindjes meer als hij dat zegt wordt ik zelfs boos ik wil mijn buik niet missen.....
ja hormonen denk ik dan...

liefs sandra

herkenbaar!!!!
Toen ik bevallen ben van de oudste lag hij ook nog op de kinderafdeling en ik op de kraamafdeling en wat heb ik lopen janken.... nu heb ik dat kindje niet meer in mijn buik trappelen, maar ook niet in mijn armen . En heb het echt nog een hele tijd gemist die zwangere buik en dat   'altijd samen zijn' met je kleine.
Bij de 2e had ik dat al tijdens de zw.schap: dit ga ik straks enorm missen! En dat was ook zo...

Nu ben ik 11 weken zwanger van de 3e en ja dit zal waarschijnlijk de laatste worden en probeer er daarom nog meer van te genieten als het kindje straks gaat bewegen etc etc.... want dat komt echt nooit meer terug.

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat ik dus niet enige ben die het zo voelt, ik probeer er maar zo veel mogelijk van te genieten die laatste maanden en 31 mei laat ik mooie foto's van mijn zwangere buik maken dus heb ik in ieder geval een mooie herinnering aan mijn zwangerschap. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de baby in mijn buik en ik zie er ook echt wel naar uit om lekker te teuten en te knuffelen met de baby maar toch voelt het ergens ook weer als een soort liefdesverdriet omdat het straks echt definief voorbij zal zijn. Enne witte tulp, is het begonnen of was het vals alarm?
Groetjes,

Puk

Hoi meid,

ik herken je gevoel ook helemaal!! En prs met wat jij al aangaf... Dat getob in je buik, en altijd met zn 2tjes zijn... Je kleintje beschermen (want in mama's buik zitten ze toch het beste haha!)
Toen ik net bevallen was, wou ik graag weer zwanger worden, maar waarom dat ik dat zo graag wou wist ik niet, want mn bevalling is niet de makkelijkste geweest laten we maar zeggen.
Maar na veel nadenken en praten met mn as. man zijn we erachter gekomen, dat ik het zwanger zijn gwn erg mistte!! En das tuurlijk geen reden om weer gelijk aan een volgend kindje te beginnen.
We hebben het dus op zn beloop gelaten... Nu ben ik weer zwanger, en probeer de 1e  12wk toch wel te genieten. Wij houden het ook  bij 2 kids (als het goed is?)
We zijn iig supergelukkig met ons aankomend wondertje, en eerlijk gezegd kan ik tuurlijk ook niet wachten tot ik hem of haar weer voel bewegen.

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 8w 1d

Terug
Bovenaan