Ik zal me even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben al een paar dagen aan het ronkijken, dus het word tijd dat ik me even voorstel.
Ik ben Siena, volgende maand word ik 30 en ik ben moeder van een tweeling van 3,5 jaar.
Ik heb 5 jaar geleden aan het einde van mijn eerste zwangerschap mijn dochtertje verloren, precies een half jaar daarna heb ik een miskraam gehad en ben toen gecuriteerd.
Daarna zijn de problemen begonnen, want ik had geen eisprong meer.
Ik kreeg medicijnen en hormonen en zo ben ik uiteindelijk zwanger geraakt van een   tweeling en gelukkig is daar alles goed mee gegaan.
Nu willen wij heel graag nog één kindje...de laatste.
Op 12 Juli ben ik voor het laatst ongesteld geworden en sindsdien niet meer...ik ben niet zwanger!
Ik heb heel sterk het gevoel dat ik weer geen eisprong heb en omdat ik hier erg nerveus van word heb ik besloten om binnenkort een afspraak met mijn gynaecoloog te maken.
Ik wil niet te lang rond blijven lopen, want ik word al 30 en ik wil niet dat het gat tussen mijn kinderen te groot word.
Wie heeft er hier ook ervaring mee?

Liefs,Siena.

Hoi Siena,
Welkom op de site! Gezellig! wat heb jij al een ellende meegemaakt! Ik heb er geen ervaring mee, maar wilde je wel een veel succes wensen! we hopen gauw op goede berichten voor je!  
doeidoei Emmie(1e kindje 8e ronde)  

Terug
Bovenaan