A
Anoniem
Guest
hoi meiden ik ben marloes en kom uit groningen, samen met mijn vriend hebben we een zoontje kevin van 19 maanden. in januari ben ik gestopt met de pil, maar die maand nog veilig gedaan om te kijken wat voor cyclus ik heb en is iets van 36 dagen... ik ben dus in feb. begonnen met foliumzuur en toen zeiden we tegen elkaar we gaan er gewoon voor en zien wel wanneer het raak is... 14 feb. was mijn 1e dag van m'n ongesteldheid en zou dus 22 maart weer moeten worden als ik dat goed bekijk, dus afwachten nog even of ik het wordt. ben wel moe misselijk en last van de borsten, maar ja dat hoeft ook niks te zeggen, bij de 1e was de test pas positief na 11 dagen overtijd...
dit is dus onze 1e ronde... lijkt me leuk andere meiden te ontmoeten en te kletsen, want het liefst zeg ik tegen iedereen dat we er voor gaan, maar ja dan krijg je aldoor die vragen ben je al zwanger??? en dat wil ik niet, en jullie zitten in het zelfde schuitje dus kan ik m'n ei een beetje kwijt... liefs marloes
dit is dus onze 1e ronde... lijkt me leuk andere meiden te ontmoeten en te kletsen, want het liefst zeg ik tegen iedereen dat we er voor gaan, maar ja dan krijg je aldoor die vragen ben je al zwanger??? en dat wil ik niet, en jullie zitten in het zelfde schuitje dus kan ik m'n ei een beetje kwijt... liefs marloes