ik zal me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ik ben marloes en kom uit groningen, samen met mijn vriend hebben we een zoontje kevin van 19 maanden. in januari ben ik gestopt met de pil, maar die maand nog veilig gedaan om te kijken wat voor cyclus ik heb en is iets van 36 dagen... ik ben dus in feb. begonnen met foliumzuur en toen zeiden we tegen elkaar we gaan er gewoon voor en zien wel wanneer het raak is... 14 feb. was mijn 1e dag van m'n ongesteldheid en zou dus 22 maart weer moeten worden als ik dat goed bekijk, dus afwachten nog even of ik het wordt. ben wel moe misselijk en last van de borsten, maar ja dat hoeft ook niks te zeggen, bij de 1e was de test pas positief na 11 dagen overtijd...
dit is dus onze 1e ronde... lijkt me leuk andere meiden te ontmoeten en te kletsen, want het liefst zeg ik tegen iedereen dat we er voor gaan, maar ja dan krijg je aldoor die vragen ben je al zwanger??? en dat wil ik niet, en jullie zitten in het zelfde schuitje dus kan ik m'n ei een beetje kwijt... liefs marloes

Hallo Marloes
Het is best fijn hoor om af en toe je ei kwijt te kunnen en als je in ieder geval regelmatig berichtjes leest dan is er altijd wel iemand die overeen komt met jou situatie (zelfde ronde, leeftijd, kwaaltjes enz enz) Zelf zit ik in ronde 4. en sinds een paar weekjes op de site.Ik wilde ook van alles vertellen en vragen maar ik wil niet dat mijn omgeveing al alles weet. Dus vraag maar raak en ik hoop dat je wat aan ons heb. Maar je weet al meer dan mij want ik ga pas voor mijn eerste kindje.

Groetjes Pam

hoi marloes

wij zitten ook in de eerste ronde
maar voor ons eerste kindje
heb echt heel lang de pil geslikt
dus denk niet dat het na 1 keer raak zal zijn
maar zou wel superblij zijn als
het wel zo is
het liefst zou ik er ook met iedereen over praten
maar dan krijg je idd elke keer de vraag of je al zwanger bent
soms heb ik het gevoel dat het wel goed zit maar moet nog effe wachten
nod is rond 27 maart

grtz tamara

hi, bij de 1e had ik ook heel lang de pil geslikt en dacht ook dit gaat nooit in 1 keer raak zijn, maar toevallig hebben we blijkbaar precies alles goed gedaan toen en mocht het wel zo zijn dat het in 1 keer raak was, dus je weet maar nooit!! ik duim voor je...

Hoi allemaal!

Ik las jullie berichtjes en dacht: ik moet ook eventjes mijn verhaal kwijt! Ik ben ook zo ongeveer vanaf m'n 13e aan de pil geweest. Ik ben nu 26 en in de afgelopen 13 jaar heb ik 2 keer geprobeerd te stoppen om te kijken hoe m'n lichaam erop zou reageren.... Dat was geen succes; ik was maanden niet ongesteld en dan opeens 3 weken lang. Volgens de gynaecoloog was m'n hormoonhuishouding één grote puinhoop. Ik weer aan de pil dus. Nooit meer over nagedacht totdat ik over kindertjes begon na te denken. Ik ben in december gestopt met de pil en m'n vriend en ik gingen ervan uit dat het dus heeeeeeel lang zou duren voordat m'n lichaam een beetje van 'de troep' af zou zijn. Ik keek er dus helemaal niet verbaasd van op dat ik al 3 weken 'over tijd' was deze maand. Voor de gein eigenlijk een test gedaan en toen bleek dus dat ik zwanger was!!!!! We waren dus eigenlijk best overdonderd, maar natuurlijk ook erg blij. Ik wil hiermee eigenlijk zeggen: het kan maar zo de 1e keer raak zijn!!!

groetjes,
'Kipling26'

Hai meiden,

Wij zitten in de eerste ronde en ben erg benieuwd,morgen is mijn NOD tenminste dat hopen we,weet niet eens hoelang mijn cyclus is,we zijn gewoon gelijk begonnen,haha.Ben wel 16 jaar aan de pil geweest maar je weet maar nooit he?

Groetjes wendy

quote: wendy 33 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2006 12:45:43'));

Hai meiden,

Wij zitten in de eerste ronde en ben erg benieuwd,morgen is mijn NOD tenminste dat hopen we,weet niet eens hoelang mijn cyclus is,we zijn gewoon gelijk begonnen,haha.Ben wel 16 jaar aan de pil geweest maar je weet maar nooit he?

Groetjes wendy

hoi ik hoop met je mee... het kan maar zo in de 1e ronde raak zijn, hoop het voor je... laat je weten of je morgen wel of niet ongi bent??? sterkte...
ik was bij de 1e ook gewoon meteen begonnen en meteen raak, was alleen beetje lastig uit te rekenen wanneer ik toen uitgeteld was, was 31 juli en op die dag zijn ook de weeen begonnen, dus aardig correct die echo uitslag...

jammer zit er niet in deze maand voor mij... ben gisteren ongi geworden, 6 dagen eerder dan gedacht. ik heb echt respekt voor alle doorzetters die al heel lang bezig zijn!!
moet wel zeggen als het niet in 1 keer lukt krijg je heel veel waardering voor het wonder wat er kan gebeuren in je buik!!
liefs marloes en iedereen die binnekort hun nod heeft ik duim voor jullie!!

Terug
Bovenaan