Ik zal me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik lees al een tijd dit forum, maar heb me vandaag ingelogd om mee te kunnen kletsen!

Mijn naam is Fleur en mijn vriend en ik hebben in september besloten met de pil te stoppen. Ik ben toen netje ongesteld geworden en vervolgens 11 weken niet...... ik was echt een beetje van slag...maar via dit forum heb ik gelezen dat dat na de pil heel normaal is en heb ik het los gelaten. Ik ben vorige week ongesteld geworden, dus ik hoop dat mijn cyclus nu regelmatig wordt! Slik sinds een  2 weken Teunisbloemoliecapsules. Werd vrij snel daarna ongesteld... toeval? Ik moet   volgende week mijn eisprong hebben (als alles netjes verloopt) dus we zijn druk aan het klussen.

Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 28. We zijn ruim 7 jaar samen en wonen 4 jaar samen in Arnhem.

Nou, dit is mijn verhaal ik het kort. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik op dit forum hier en daar mee ga kletsen....

Bedankt allemaal en iedereen heel veel succes en vooral plezier bij het zwanger proberen te worden!

Liefs Fleur

hoi hoi meid.......

welkom op dit forum !!!!!! het is hier erg gezellig met al die vrouwen .
ik ben tamara en ben 22 en wij zijn nu pas 1 maand gestopt met de pil ......... dus erg spannend .....

groetjes tamara

Hoi Fleur,

Van harte welkom op dit forum, tuurlijk mag je mee kletsen!
Ik ben hier ook nog maar net hoor. En heb inmiddels al veel geleerd hier.
Hopelijk is je cyclus deze maand wat korter en kan je wat gerichter gaan klussen.
Heel veel succes.

Groetjes Clauw

Bedankt voor jullie reactie!

Ik hoop dat we elkaar snel kunnen vertellen dat we zwanger zijn! maar ondertussen is dit forum er leuk en handig, heb idd ook al veel geleerd!

Clauw, dat over dat je vettig haar had, dat ken ik helaas niet! maar het zouden zo maar je hormonen kunnen zijn! ik moet als het goed is rond as dinsdag mijn eisprong hebben en heb sinds gister last van puistjes en wat meer afscheiding.....dus wie weet heeft dat er ook mee te maken. Zijn jullie al lang bezig? welke ronde?

Spannend tamara voor jullie! ben je al wel ongesteld geweest na het stoppen van de pil?
ik dus meteen na het stoppen in sept, en nu afgelopen week pas. Je kunt dus zeggen dat wij nu ook in de 1e ronde zitten!

we houden elkaar op de hoogte!

x fleur

hallo ik ben wendy en ben 24 jaar en wij zijn nu al 22 maanden bezig voor ons (derde) kindje en ik heb hier ook heel veel geleerd want op een gegeven moment ga je toch iets zoeken waar mensen naar je luisteren zonder dat  ze denken  daar heb je ze weer!!!
ik heb al een dochtertje van 4 jaar en mijn eerste kindje is dood geboren maar zou nu eigenlijk 5 jaar zijn daarom ons derde kindje,
ik hoop voor jou dat het heel wat sneller gaat als bij ons!!!
veel succes,

Hoi fleur,

Wij zijn nog niet zo lang aan de gang! We zitten nu in de tweede ronden en ik heb 10 dec mijn nod. Tijdens onze vakantie in Juli hebben mijn vriend en ik besloten om de strippen die ik nog had liggen op te maken en dan geen nieuwe meer te halen. Nou in Oktober waren mijn strippen op en  toen maar flink klussen om  voor de eerste keer zwanger te worden.

Veel klus plezier en je houdt me op de hoogte he?

Liefs Clauw

Terug
Bovenaan