Ik zal me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen...

ik zal me eens even voorstellen!!

ik ben Mariette ben 21 jaar en ik kom uit zuid-holland
ik heb ook een heel verhaal bij me wat ik toch wel graag met jullie wil delen

het is niet gemakkelijk geweest maar goed heb me erboven gezet en dan verdraag je het iets gemakkelijker

Ik ben samen met mijn vriend sinds vorig jaar maart! t klikte gelijk al heel goed en na 3 maanden had hij het al over kinderen ik wil het dol graag maarja zo snel al net iets te snel voor mij!!
in juni vrg jr had ik tijdens de sex plots wat licht bloed verlies en de dag erna
een bloedprop zo groot als n ei! wij denken zelf aan een miskraam maar
durven het niet te zeggen nooit de dokter erbij gehaald!!

ging een half jaar weeer helemaal goed tot ik in jan opeens weer bloedverloor tijdens de sex...
me vriend was het zat en ik moest maar eens na de dokter gaan om verhaal te gaan halen wat het kon zijn, maar ik was best wel bang voor dingen die het allemaal konden zijn....

naja toch maar gegaan(achteraf maar goed ook) hebben een uitstrijkje gemaakt en moest na 2 weken terug komen voor de uitslag....

2weken later ben ik terug gegaan en moest gaaan zitten dan is al niet goed als je moet gaan zitten.... nou toen begon ze ik wil graag dat je naar het ziekenhuis gaat voor een inwendig baarmoederhals onderzoek
ik bleek dus het Papilomavirus te hebben dat is een kleine aandoening aan je baarmoeder hals.
via google kan je er heel veel over vinden!
heeft ook met verschillende pappen temaken

in het ziekenhuis is er een hap uit me baarmoeder hals weg gehaald en op
kweek gezet...(vaak worden vrouwen vanaf 30 jaar pas hierop getest)
hier kwam pap 1 uit das niet ernstig dus gelukkig geen aandoening....
wat de gynacoloog me wel aanraade was om als ik een kinderwens heb dit binnen een half jaar te proberen
ieder half jaar moet ik terug voor controle, en als het in sept weer zo is mag ik dus niet meer zwanger worden......
de zwangerschap stimuleert het ook.
ik moest dus ook in januari stoppen met me pil en na dat alles hebben ik en me vriend lange gesprekken gehad, en we hebben besloten om het een half jaar te proberen zo niet moet ik maar weer kijken hoelang het kan gaan duren voor ik weer een poging mag doen...

Naja dit was het allemaal wel n btje ....

Ik wil iig iedereen die zwanger is FELICITEREN

en iedereen die ermee bezig is heel veel succes wensen op een goed resultaat!!!

Groetjes Mariette

Heeey..

Zooo wat een verhaal zeg! Jeetje!
Nou ik hoop dat je van geluk mag spreken en dat je snel zwanger zult zijn!
Ik zal voor je duimen meid!

Welkom trouwens op dit forum!

Liefs, Maaike

Hoi Mariette,

Wat een verhaal zeg!
Ik ben 31 en heb dit jaar voor het eerst een uitstijkje laten maken omdat ik hier een oproep voor heb gekregen. Ik zit in pap 2.
In augustus moet ik terug komen om het nogmaals te controleren.
Ik moest me maar geen zorgen maken en ik kon gewoon aan de slag gaan om onze kinderwens in vervulling te laten gaan.
Ik wens je heel veel succes en hoop dat alles goed komt.

Groetjes Bianca

ja ik had in dokters gesprekken 3a en in ziekenhuisterm 1 dus het lijkt allemaal
mee te vallen gelukkig maar ben blij dat ik er al zo vroeg ben achter gekomen dankzij me vriend... stel dat ik op me 30e pas liet controleren...
had het miss heel anders kennen uitpakken!! twas nu net zo groot als n mier
het plekje wat ze verwijderd hebben!!!

Dankje wel

Groetjes MAriette

en idd vaak bij vrouwen 30+ doen ze pas testen en als die een verhoging dr in hebben moeten ze ieder half jr terug komen voor controle!
ben gewoon blij dat ik nu al tot me 30ste trug kan komen en dat ze het in de gaten houden

Groetjes Mariet

Goh, wat een verhaal zeg! Maar goed dat je vriend erop aandrong naar de HA te gaan! ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt en dat je snel zwanger bent! Veel succes verder!

Ps. kan je hiervan genezen? Medicijnen ofzo?

Imme xx

6e ronde, 1e kindje

quote: Imme82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2007 13:39:37'));

Goh, wat een verhaal zeg! Maar goed dat je vriend erop aandrong naar de HA te gaan! ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt en dat je snel zwanger bent! Veel succes verder!

Ps. kan je hiervan genezen? Medicijnen ofzo?

Imme xx

6e ronde, 1e kindje

Je kan hier van genezen ligt eraan welke PAP je hebt   maar in dokterstermen heb je :
pap 1
pap 2
pap 3a
pap 3b
pap 4a
pap 4b
pap 5

1 is goed en 5 is baarmoederhalskanker dus zat er precies tussen in bij de dokter had ik pap 3a

ziekenhuistermen zijn weer anders daar heb je alleen
Pap1
pap 2
pap 3

ik had dus 3a en is in het ziekenhuis heel de plek verwijderd was heel minescuul hoor vergelijken met een mier het is nu dus weg   ziekenhuis term was het weer pap1
en zou het vanzelf genezen maarja ik moet gewoon ieder half jr terug komen

IDD als hij me niet gedwongen had, had ik het miss nu nog niet geweten en miss op me 30e pas achtergekomen :

Terug
Bovenaan