ik zal me even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Ik ben piewie(nickname) en kom van het zomer 2006 forum.
Daarvoor heb ik ook altijd meegepraat op het zwangerworden forum,toen raakte ik zwanger van mijn dochter.zij is wordt in september 2 jaar.
We zijn al een poosje gestopt met de pil omdat we graag een tweede kindje willen.
Eerst wou ik ontpillen,maar werdt pas na 46 dagen uit mezelf voor het eerst ongesteld,daarna zijn we voor het echt begonnen en had ik een cyclus van 33 dagen en helaas niet zwanger.Nu zit ik al weer op een cyclus van 36 dagen,vandaag getest en negatief.een hele teleurstelling...ik kamp dus met lange cyclussen.
Ik ben erg bezig met het zwanger worden,en heb dit forum de vorige keer als een enorme uitlaatklep ervaren...zelfs nu praat ik nog met meiden,heel fijn.
Dus als jullie vragen hebben,kan ik jullie mischien ook helpen.
Is er trouwens iemand van jullie wie ook zulke lange cyclussen heeft,ik zit er erg mee..is dit nou normaal?
Ik kan me niet herinneren dat ik dit de vorige keer ook had,toen was ik trouwens binnen 2 maanden zwanger.
groetjes piewie.

Hoi Piewie,

Jouw naam komt mij bekend voor van 2006. Ook ik heb een kindje die in september 2 jaar alweer wordt. Ook wij gaan voor een 2e kindje, heb er inmiddels al weer diverse ronde's opzitten. De eerste duurde 3 jaar, dus ik heb nog wel effies te gaan?  14-7 mijn NOD dus spannend maar weer. Wanneer is jouw NOD? Welkom bij de club en veel suc6 met zwanger worden.

Groetjes, Muis.

hoi hoi,

Heb zelf geen ervaringen met lange cyclus, maar na het stoppen van de pil (november) eerst paar maanden veilig gedaan en toen besloten er voor te gaan, had rekening gehouden met eisprong rond dag 14 en om de dag geklust.
dus dag 10/12/14/16/18 en dat heeft meteen goed uitgepakt voor ons dus misschien een tip! Succes met zwanger worden!

liefs Danielle

Hoi Piewie,

Welkom (terug)!
Je verteld dat je een lange cyclus hebt, dat is inderdaad heel erg vervelend. Of het normaal is weet ik niet, maar ik heb ook eindeloos lange cycli. Het kan te maken hebben met het ontpillen. Dus het kan zijn dat je cyclus steeds korter wordt.
Ik ben maar gaan temperaturen en ik gebruik af en toe ovulatietesten. Dan weet ik tenminste of mijn eisprong al geweest is, dus wanneer mijn NOD is. Misschien dat het ook voor jou kan werken. Mij helpt het om teleurstelling te voorkomen, hoewel gewoon wachten ook niet mijn sterkste kant is.
Nou, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Succes in ieder geval!

Groetjes Mariska

hey,
Weet niet waneer mijn nod was ivm onregelmatigheid.
Maar,
Ben na ruim 36 dagen weer ongesteld geworden gister!
vorig keer 33 dagen,kan er echt geen pijl op trekken
ik had dit niet zo verwacht omdat ik na de geboorte van mijn dochter pas weer de pil z'on 1,5 jaar slikte.
zo zie je maar...
wij hebben trouwens afgelopen periode om de dag geklusd omdat ik snel zwanger wilden worden(niet echt romantisch maar de vorige keer hielp dit ook)..
dan zou je toch verwachten dat je je ei (haha)niet kunt missen,maar wel dus
succes allemaal.....groetjes piewie

Terug
Bovenaan