Ik zal me even voorstellen

Hoi hoi,

Ik lees al stiekem een tijdje mee, maar zal me nu ook eens echt voorstellen. Ik ben Evelien, bijna 32 en zwanger van mijn tweede kindje. Mijn dochter Renée is 2,5 jaar.

Momenteel heb ik een paar dagen vrij, omdat mijn dochtertje geopereerd is aan haar keel- en neusamandelen. Donderdag weer werken. Nog twee en halve week en dan begint mijn verlof al.

Ik ben 15 mei officieel uitgerekend, maar ik reken op eind mei. Renée was ook 10 dagen te laat, dus daar kan ik me maar beter op instellen.

Ik loop bij de gyn voor controles en zal op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen. Mijn vorige zwangerschap eindigde in een keizersnede (ongepland) en het begin van mijn zwangerschappen loopt altijd erg problematisch, dus vandaar het ziekenhuisverhaal.

We krijgen een zoon!!

Groetjes,
Evelien

Heey

Allereerst nog Gefeliciteerd en welkom hier bij mei forum

Leuk dat je een berichtje neer schrijft... ik hoop dat de zwangerschap nu een beetje beter gaat dan zoals je schrijft in het begin.

Hoe gaat het nu met je dochter heeft ze nog last van de ingreep....?

Hoihoi,

Gefeliciteerd nog met je zwangerschap!
Leuk dat je komt meeschrijven hier!

Ik zal mezelf ook even voorstellen:

Ik ben Maaike, ik ben 21 jaar en momenteel 31 weken zwanger.
In oktober 2008 ben ik getrouwd met Jordy, hij is 28 jaar.
Morgen zijn we alweer 5 jaar samen en rond 17 mei verwachten wij ons eerste wondertje.
Me zwangerschap verloopt tot nu toe vlekkeloos, int begin geen kwaaltjes gehad en nu alleen de bekende zoals slapeloze nachten, maagzuur enz dus echt geen klagen!
Al met al ben ik nu 1,8 kg aangekomen in mijn gehele zwangerschap dus dat is wel extreem weinig maar goed ons kindje eet mijn reserves schijnbaar eerst op haha!
We krijgen trouwens een dochtertje, als ze alles goed gezien hebben op de echo.

Hoe gaat het met je dochtertje? Nog erg veel last van de ingreep?

Nou nogmaals welkom!
Groetjes Maaike

Hey Evelien,

Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Ik ken je van het zomer 2006 forum, al ben ik niet altijd even actief daar.

Hoe gaat het met Renée?? Is ze weer helemaal bijgekomen van de ingreep?

Liefs Annemarie (mama van Nadia, Céline en Marin)

Terug
Bovenaan