Ik zal me voorstelen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Mijn man en ik zijn nu ander half jaar bezig om zwanger te raken. Eindelijk afgelopen mei was het zo ver!! 3 juni ondekte we de zwangerschap. We waren zo verast en blij te gelijk. Als je zo lang bezig bent dan op een gegeven moment denk je dat het nooit gaat gebeuren. Maar ja we waren dus echt zwanger. Op de 6 weken een redelijk goeie echo gehad. Alles was goed alleen het hartje klopte niet. Dokter zei hat kan over een paar dagen beginnen.

Dus 3 weken later weer voor een echo gegaan. Dus zou ik 9 weken moeten zijn. Was het baby al een tijdje dood. Ik had dus niks gemerkt. Geen bloed, krampen enzovoort gehad. Niks.
Een paar dagen daarna met medicijn begonnen om de miskraam op te wekken. Een week later weer een echo gehad. Alles was er nog. Dus een curettage onder gegaan op 28 juli.

Nou ben ik begonnen met het verwerken en heb ik mijn kind op mijn manier bedacht hoe ik hem/haar gaan herinneren. En vorige week weer geovuleerd en meteen weer begonnen met klussen.

Nu zit ik net zoals veel van jullie op het wachtbankje voor nog 2 tot 4 weken. Ik hoop dat ik snel weer zwanger raak maar weet ook dat dit waarschijnlijk niet heel snel zal gaan. Moet realistisch blijven. Het duurde natuulijk een dikke jaar voor de eerst. Kan ook weer nog een jaar duren.

Die is mijn verhaal. Ben ik het nu een beetje kwijt en hoop ik samen met de rest van jullie alemaal binnenkort in de Mamaclub Mei te kunnen verhuizen!

Succes alemaal!!! Op naar een zwangerschap en bij ons alemaal een goeie zwangerschap toegewenst!!

Liefs, Brittany

PS Voor degene die net zoals ik wensen om zwanger te raken, zal ik jullie een advies geven. Wens niet alleen om zwanger te raken maar wens ook voor een gezonde zwangerschap!!

Lieve Brittany,
wat een verschrikkelijk verhaal. Dat wens je niemand toe! Gelukkig ben je in een zeer warm nest terecht gekomen. Al de vrouwen hier zullen je een hart onder de riem steken en je helpen met raad en daad.
Ikzelf heb niet meegemaakt wat jij hebt meegemaakt maar ik kan me zeer goed voorstellen dat het verschrikkelijk moet zijn. Nu is het belangrijk dat je je zwangerschap die helaas verbroken is verwerkt, een plaatsje geeft. neem daar de tijd voor.
Je bent een gezonde vrouw en probeer positief te denken en zijn, dat werkt. Probeer stress te vermijden. Geniet van het 'klussen' dan komt het zeker goed. Ik wens je heel veel plezier en geluk! en hopelijk komt de rust gauw en dan volgt een zwangerschap hopelijk ook gauw.
sterkte
groetjes Susan

Wow, heftig meis! Nou ook succes mey wachten dan.. Samen wachten scheelt... :) ik ben wel ook benieuwd hoe je je kind gaat herdenken... Geef het een warm plekje in je hart, hopelijk beloont t wachten en zijn we samen zwanger of 2 weken...

Liefs kim

Bedankt voor de lieve woorden.

@Kimkim,
Ik heb gekozen een goude hanger te kopen voor een ketting van mij. Het hanger is een hartje met de naam in gegraveerd. Mijn moeder die ook een miskraam heeft ooit gehad, zei meteen toen ze hoorde dat ik een miskraam kreeg dat ik hem/haar een naam moet geven wat voor een jongen evenals en meisje kan zijn. en dat ik u en engel in de hemel hebt die de volgender zwangerschap zal bewakken.
Kon helemaal niks bedanken en twee dagen later om 4:30 s'ochtends werd ik wakker met de naam.
Het hanger heb ik van het weekend besteld en krijg ik hem over twee weken.
Mijn kinds hart heeft waarschijnlijk nooit geklopt. Maar nu geef ik hem/haar een hart die ik altijd bij zal hebben. Ik kan hem dragen als ik dat wil en anders hou ik hem in mijn sieraden doos met al mijn andere waardevolen spullen (ook trouwnes de zwangerschap test die toen gebruikt.)
Dit is mijn manier om dit alemaal te verwerken.

Liefs

Nou meis... Mooi, echt prachtig! Een goede manier! Hij/zjj is voor altijd bij je!

Liefs...

Hoi Brittany,
Wat een verhaal zeg.... maar wat knap dat je het zo kan verwerken zeg.
Wil je heel veel sterkt en suc6 wensen in deze spannende tijd!
Ik hoop dat je je snel aan kan sluiten bij een maand!
Zelf zit ik in de april maand, ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger, heeeel pril allemaal!
We genieten, maar zijn ook nog heel voorzichtig!
En wat je als laatste noemt, een gezonde zwangerschap, dat beseffen wij ook heel goed!!
Dit niet door jou ervaring, maar ivm mijn eigen gezondheid. (wat niet schadelijk is voor het kindje hoor!)

liefs*

Goed om hier weer een berichtje van je te lezen!
Wij gaan ook weer aan de slag, dus hopelijk hebben we beiden (en natuurlijk vele anderen) snel goed bericht!

Liefs Sabien

Terug
Bovenaan