ik zal mij ff voorstellen

Hallo Meiden!
Ik schrijf al een tijdje mee op het zwanger worden forum, maar helaas is er nog geen posi test in handen geweest na 18 rondes.
Afgelopen woensdag naar de gyn geweest. Een aantal afspraken zijn gemaakt. Alles hangt nu af van de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man. Als zijn zwemmers in orde zijn dan ga ik starten met clomid en als zijn zwemmers niet in orde zijn, gaan we een intensievere behandeling doen, maar hier kon de gyn nog niets over zeggen, aangezien het soort behandeling af zal hangen van de kwaliteit van de zwemmers.
Het zaadonderzoek vind plaats op 3 -12. Dit omdat mijn man deze maand erg druk is met zijn werk.
Dus aan de hand van dit gesprek dacht ik zo, dan wordt het nu tijd voor het forum als het langer duurt..
Meiden tot schrijvens!

Welkom hier. Er wordt hier wel iets minder geschreven dan op t andere topic, dus daar schrijf ik meer mee. Daar zijn inmiddels toch ook al wel aardig >ronde18-ers.

Balen he?
Nou ja de eerste stappen zijn gezet, veel succes de komende tijd. Realiseer je wel dat er niet zo snel echt wat gebeurt. Wij zijn in juli naar t ziekenhuis gestapt en 8 nov intake IUI met hormoonstimulatie. En das nog redelijk vlot, want eerst wilden ze ons laten wachten tot april 2012.

Veel geduld nodig dus als je de MM in gaat, maar hopelijk met een postief resultaat voor ons allen.
Wenser

Hey, welkom hier op het forum. (dit gedeelte)

Goed dat de MM er is en dat je daar nu in bent gestapt.

Zoals Wenser al zegt. Het kan dan nog enige tijd duren voor er daadwerkelijk iets gebeurd.
Wij zijn in mei naar gyn geweest en eind aug uitslagen en toen ivm vakantie half sept met provera/clomid begonnen.

succes

liefs,
heleen

Terug
Bovenaan