ik zal mij ook even voorstellen

hallo dames,
ik zit al een poosje mee te lezen en hier en daar te reageren.
ik ben zwanger van mijn 3e kind en ik heb 2 zoons.
ben nu 9 weken zwanger en hier en daar wel wat kwaaltjes ben snel misselijk en ben erg moe.
ben zelfs zo moe dat ik er wanhopig van word soms dan heb ik gewoon nergens zin in en breng ik de dag op de bank door omdat ik gewoon de moed niet heb.
maar gelukkig is het voor een goed doel en hoop ik echt dat de kwalen na de 3e maand minder worden en dat ik dan echt kan gaan genieten van de zwangerschap.

gefeliciteerd met je zwangerschap./
de vermoeidheid heb ik ook erg last van, soms om gek van te worden. ik ben nu ook in eens heel erg snel buiten adem hoe dat kan snap ik niet. de misselijkheid heb ik 2 weekjes gehad en is nu gelukkig weer over, het kan nog terug komen natuurlijk, als het goed is ben ik nu 7 wk en 4 dagen maar ik heb 16 augustus mijn eerste afspraak bij de vk en dan weet ik precies hoever ik ben, ik ben wel erg zenuwachtig want der gaan allerlij gedachtes door me hoofd van wat als het vruchtzakje leeg is, of als er gewoon helemaal niks zit. maar ja moet nog even 9 dagen wachten en dan weet ik het zeker of er iets zit.

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Die vermoeidheid dat komt mij bekent voor, ik weet dat ik nog een heleboel moet doen, maar daar moet ik mij echt toe zetten en de doelen die ik stel per dag haal ik bij langena niet, ach ja kwestie van je aan passen.

Groeten kim

ik ben 12 maart uitgerekend heb al een echo gehad en die was goed het hartje klopte.
30 augustus mag ik weer naar de gynaecoloog om te kijken hoe het met ons kleintje is toch altijd weer spannend

Terug
Bovenaan