ik zie het even niet meer zitten.

hoi hoi

ik ben nu 8 weken zwanger
voel me zo ellendig sinds twee dagen is ineens mijn misselijkheid verdwenen en ben ik eigenlijk ook niet meer moe ik heb eind nov een miskraam gehad en toen ging het net zo
ik hoef nu gelukkig niet zo lang op een echo te wachten heb ik nu volgende week donder dag al maar ik ben zo bang dat het weer niet goed zal zijn.
ik wil zo graag weer misselijk zijn ik had dit mijn vorige drie zwangerschappen ook dus voor mij hoort het er echt bij ik was zo blij dat ik misselijk begon te worden en nu is het weer weg.ik weet het even allemaal niet meer heb ook geen voor gevoel of het goed of fout zal zijn denk steeds wat anders.
nou meiden even sorry voor mijn gezeur maar moest echt even mijn verhaal kwijt.

liefs silke

Hoi Silke,

Soms heb je dat gewoon even nodig, even 'zeuren' en het van je afschrijven. Ik heb er helaas geen ervaring mee, voor mij is het de eerste zwangerschap en ben nu 6.1 week.
Ik kan me voorstellen dat je extra gespannen bent als het de vorige keer mis is gegaan, maar probeer positief te denken, je hebt volgende week de echo en  dan voel je je vast weer veel beter!

Liefs Willeke  

Hoi meis,

Wat rot dat je je zo voelt. Ik snap het eigenlijk heel goed. Ik heb in oktober een missed abortion gehad, ik dacht dat ik nog zwanger was, maar het vruchtje leefde al vier weken niet meer. Achteraf zag ik ook wel in dat ik me de laatste weken helemaal niet meer zwanger voelde. Ik ben nu ook heel erg gefocused op hoe ik me voel. Ik ben heel erg misselijk en dat is niet echt een pretje. Maar voel ik me een uur wat beter, dan ben ik ook meteen bezorgd.