ik zie het even niet meer zitten.

hoi hoi

ik ben nu 8 weken zwanger
voel me zo ellendig sinds twee dagen is ineens mijn misselijkheid verdwenen en ben ik eigenlijk ook niet meer moe ik heb eind nov een miskraam gehad en toen ging het net zo
ik hoef nu gelukkig niet zo lang op een echo te wachten heb ik nu volgende week donder dag al maar ik ben zo bang dat het weer niet goed zal zijn.
ik wil zo graag weer misselijk zijn ik had dit mijn vorige drie zwangerschappen ook dus voor mij hoort het er echt bij ik was zo blij dat ik misselijk begon te worden en nu is het weer weg.ik weet het even allemaal niet meer heb ook geen voor gevoel of het goed of fout zal zijn denk steeds wat anders.
nou meiden even sorry voor mijn gezeur maar moest echt even mijn verhaal kwijt.

liefs silke

Hoi Silke,

Soms heb je dat gewoon even nodig, even 'zeuren' en het van je afschrijven. Ik heb er helaas geen ervaring mee, voor mij is het de eerste zwangerschap en ben nu 6.1 week.
Ik kan me voorstellen dat je extra gespannen bent als het de vorige keer mis is gegaan, maar probeer positief te denken, je hebt volgende week de echo en  dan voel je je vast weer veel beter!

Liefs Willeke  

Hoi meis,

Wat rot dat je je zo voelt. Ik snap het eigenlijk heel goed. Ik heb in oktober een missed abortion gehad, ik dacht dat ik nog zwanger was, maar het vruchtje leefde al vier weken niet meer. Achteraf zag ik ook wel in dat ik me de laatste weken helemaal niet meer zwanger voelde. Ik ben nu ook heel erg gefocused op hoe ik me voel. Ik ben heel erg misselijk en dat is niet echt een pretje. Maar voel ik me een uur wat beter, dan ben ik ook meteen bezorgd.

Weet je, het hoeft echt niets te betekenen. Elke zwangerschap is anders! Voor hetzelfde geld ben je gewoon over je misselijkheid heen. Je hoort zo vaak dat het op een gegeven moment gewoon over gaat (of dat vrouwen helemaal niets voelen). Misschien is dat bij jou gewoon heel vroeg en ben je evengoed nog zwanger! Maar ik snap dat een positieve echo je pas helemaal gerust zal stellen. Misschien kun je bij je verloskundige je zorgen kwijt en kun je iets eerder terecht voor een echo, zodat je niet in spanning hoeft te zitten.

Heel veel sterkte!

Liefs, Kim

Hey

ik kom van het oktober forum en las je verhaal.
ik ben nu 12 weken in verwachting en was tot week 8 ook heel misselijk!!
en ineens was alles over! ik voelde niks meer.. nergens last van. alleen dat menstruatiegevoel... maar alles was prima in orde! dit is mijn 3e kindje en iedere zwangerschap is heel anders!
ik wil je gewoon ff zeggen dat het niets hoeft te betekenen. ik heb ook een miskraam gehad en toen voelde ik helemaal niets! geen krampje niets!
iedere keer is het anders en ik hoop voor je dat je snel over je onzekerheid heen bent!
ik kon trouwens zo mijn VK bellen en kon meteen terecht voor een echo i.v.m mijn eerdere miskraam.. kan jij dat niet? ik vind dat je daar gewoon recht op hebt maar helaas het is overal anders!
sterkte meid!! en ik hoop voor je dat het allemaal mee valt...

Liefs Jenny (trotsemama3 van het oktoberforum)

Hoi,

Hier nog een oktober 2008 mama. (Hoi Jenny!)

Ook hier hele erge misselijkheid tot week 9. Daarna verdween het van de ene op de andere dag als sneeuw voor de zon!
Het hoeft dus geen mk te betekenen!

Sterkte en veel geluk!

LIefs, Billie
12w zwanger van nmr 2, mama van Quinten

hoi silke,

ik ben nu 6+4 weken zwanger van de derde. En behoorlijk   misselijk. Ik hoop dat de misselijkheid met 8 weken verdwijnt want dat was bij de tweede ook zo en is   nu een gezonde knul van 1,5 jaar. Op een gegeven moment went je lichaam aan de hormonen en wordt je er niet meer misselijk van. Bij de een is dit na 8 weken, bij de ander na 12 of 14 weken en er zijn ook vrouwen die misselijk blijven. Ik hoop   dat je ook nog kan genieten en dat je zwangerschap super goed gaat.

groetjes babymama

hoi hoi,

moeilijke situatie hoor,
ik kan alleen uit eigen ervaring te spreken dat elke zwangerschap toch anders is,
bij m'n eerste zwangerschap heb ik geen klachten gehad van misselijkheid of iets dergelijks..kwam er dus ook pas achter met zo'n 10 weken..
dus als je geen klachten hebt, hoeft dat niet te betekenen dat het mis is, natuurlijk begrijp ik je angst wel..
mijn zwangerschap is nu ook heel anders, ben voor de verandering nu wel vermoeider, misselijk etc..
en als je het echt niet vertrouwd kan je geen vervroegde afspraak krijgen bij je verloskundige   ook door jou eerdere achtergrond met de miskraam?

groetjes steph

Terug
Bovenaan