ik zie het niet meer zitten, nu naar ronde 20....

A

Anoniem

Guest
lIEVE MEIDEN, IK WORDT ZO MOEDELOOS HÈ!!! IK KRIJG HET ALLEMAAL NIET MEER ZO VOOR ELKAAR, ALTIJD DIE WAAROM VRAGEN...NU TOCH WEER RODE DUIVELS, GELUKKIG BRGRIJPT MIJN MAN ME GOED, EN VANGT ME OOK GOED OP, MAAR IK WIL HET OOK ZO GRAAG!!! VORIG WEEKEND OP MIJN NICHTJE GEPAST VAN 4 MAANDEN, EN ALS IK ZIE HOE MIJN MAN MET ZO N KLEINTJE OMGAAT...DAN JANK IK VAN BINNEN!!! MIJN SCHOONZUSJE IS NET NAAR HET ZIEKENHUIS, IK PAS HIER OP...ZE MOET BEVALLEN VAN HAAR 4E KINDJE...IK HOOP DAT ALLES GOED MET HAAR GAAT, GELUKKIG KAN IK OOK BLIJ ZIJN MET IEMAND ANDERS!!! OOK MET 3 ANDERE SCHOONZUSJES DIE ALLEDRIE 9 WEKEN ZIJN....MAAR JA...JE MOET ALTIJD BLIJ ZIJN MET IEMAND ANDERS HÈ!!! MIJN MAN ZEI NET, STRAKS ZIJN ZE BLIJ MET JOU!!! LET MAAR OP!! NOU, DAAR HOOP IK DAN MAAR OP! SORRY MEIDEN VOOR ZO`N HEERLIJK GEZELLIG VERHAAL! T ZAL JULLIE VAST OP BEUREN!!! PFFF.

LIEFS EEN VERDRIETIGE EM.

hoi hoi

tja, het is wat he, meid, dat zwanger worden! we dachten het wel even te doen, maar in de praktijd is het helaas toch wat moeilijker....en daar mag je best af en toe ff van balen! doe ik ook! maar probeer de moed erin te houden, voor ons komt het ook, dat weet ik zeker! het probleem is alleen dat ik het nu wil! en niet pas volgend jaar of over 2 jaar, maar nu, ik wil nu zwanger zijn!  
en zo zal het bij jou ook wel zijn!
sterkte meid, wanneer is je nod..

liefs marjolein, nod as zaterdag

niet erg hoor, je mag best een dip hebben, kan ik mij goed voorstellen. vooral als het om je heen zo vaak gebeurd. maar kop op, niet bij de pakken neer gaan zitten. je hebt een lieve man die je goed begrijpt en dat is al heel erg belangrijk.
jullie mogen er dus samen voor gaan. liefs bloempje

Oooooh Em Toch!

Ik wil het zo graag voor je!!
Ik vind het soms echt niet eerlijk,ik gun het iedereen maar dat sommige meiden zolang moeten wachten..vind ik gewoon k..
Lieverd,ik vind het zo fantastisch hoe je er mee om gaat!
Emmie heel veel sterkte!!

Liefs,Swinnie

lieve em,

ik wil ook zoooooooo graag dat het bij jullie lukt!!!je zult een geweldige moeder worden met al jou medeleven en hartelijkheid!!! alleen moet je meer gedult hebben helaas...tis af en toe heel erg oneerlijk he meid, zo lang te moeten wachten op iets wat je zo graag wil!!

veel succes en ik blijf aan je denken hoor!!!

sweety

Ik hoop zo dat het jullie binnenkort lukt hoor. Probeer een beetje afstand te nemen denk ik maar dat lukt misschien niet echt. Heel veel succes

liefs beppie

aaaaaaach emmie ,
wat vreselijk, huil maar lekker ff uit hoor na zoveel rondes zoveel teleurstelling is ook niet niks
hoop dat je snel weer alles wat positiever ziet en gooi hier pop het forum maar gewoon alles eruit, okay?
heeel veel succes en een hele dikke knuffel
liefs tamaar

Lieve meiden allemaal!!! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!! Ben k nlij mee!!! ik ben al weer opgeknapt hoor, gelukkig, ff gejankt gisteren avond, lekker bij mijn mannetje!!! nou daar knap je toch van op hè!! ik zie het gelukkig weer zitten allemaal, ik begin morgen met mijn nieuwe opleiding,en daar heb ik ook wel zin in!!!   we gaan weer een ronde verder, en misschien is ronde 20 mijn geluk?????? we hopen het maar weer!! bedankt voor jullie meeleven meiden!! Super!!! Ik zal voor jullie allemaal duimen hoor!!!! veel liefs en een hele dikke knuffel allemaal!!!! Em

Terug
Bovenaan