ik zie het somber in....

A

Anoniem

Guest
...we krijgen de uitslag van het zaad onderzoek!!!!

ik heb maandag naar de dokter gebeld,moest ik woensdag terug bellen,heb ik dus gisteren gedaan!!!

ik vroeg of de uitslag al binnen was,en als ik dan een afspraak moet maken,nee zij de assistente,ik kan het wel zeggen,was het ff stil,en zei ze ,de dokter kan je denk ik beter terug bellen,ik zo oooooo....,ja al die rare tekens,ja ja...(dacht ik toen)

ze vroeg of hij smiddags kon bellen,maar ja ik sta in een winkel,en was gisteren alleen,dus dat is niet zon succes!!!

maar ik ben donderdag ochtend wel vrij kan ik dan niet langs komen,nee,mijn dokter is er niet op donderdag Grrrrrrrr....

maar goed dan moest ik maar langs komen,kan het vrijdag om 8.10???
nee moet om 8.30 de winkel los doen!!!
uuuuhm..... vrijdagmiddag 2 uur???
ja dat is goed!!!
maar de assistente zei.ik begrijp dat je alleen komt???
ik zo,ja!!!
nou je vriend kan denk ik ook beter meekomen,het gaat om hem ,en dan weet hij de uitslag ook direkt!!!

ja daar heeft ze wel gelijk in,maar ja aangezien mijn vriend dat allemaal maar niks vind die dokters,maar goed hij moet niet zeuren,hij moet gewoon mee...

maar ja,daar kan ik dus wel uitmaken dat het niet helemaal goed is,anders had ze niet zi gedaan,en dan had ze het wel gezecht!!!

oooooo....ben zo zenuwachtig,mijn vriendje truowens ook wel hoor,terwijl hij altijd zo nuchter is.

maar goed we moeten nog 1 dagje geduld hebben.

maar ik hou jullie op de hoogte!!!

xxxtam80

hoi tam,

meid wat leef ik met je mee in deze spannende tijden! ik snap best dat je hartstikke zenuwachtig bent! het is immers niet niks. Maar probeer nog een beetje vertrouwen te hebben tot morgen misschien valt het nog wel mee, wat ik ontzettend hoop voor jullie!
Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet en wens je daarom veel sterkte/ succes en hoop dat er nog kansen voor jullie open liggen!

groetjes,

goudzoekster

Hoi Tam,

Ik hoop dat alles goed is!!! mijn man moest ook mee komen, omdat het voor hem was. maar wij moesten een afspraak bij de gyn. en niet via de huisarts. ook het onderzoek was via de gyn.  

Denk er nu niet teveel aan!! ja.... makkelijk gezegt natuurlijk.

Ik duim zoooooooooooooooooo voor je!!

xxx Tamara

Hey tam,

Goh meis wat spannend voor jullie allemaal, hoop dat alles goed is morgen voor jullie!!!
Wens jullie heel veel succes mee!!!

Liefs Sandy

Hoi Tam!
Hoop dat alles goed is, dat er geen grote dingen aan de hand zijn. Ik denk morgenmiddag aan jullie hoor!
Knuffeltje van Tess

hoi meiden,

lief dat jullie zo meeleven!!!

ik hoop ook zo dat het niets ernstigs is!!!

ben net ff aant winkelen geweest,en zie allemaal baby en zwangere vrouwen,he bha wist niet hoe gouw ik naar huis moest,ik voelde al traanen branden,bha,en nu zit ik alweer achter de pc om te kijken naar reakties.

ik weer dat ik er nog niet zo zwaar aan moet tillen,maar dat valt niet mee,we moeten gewoon morgen ff afwachten!!!
maar ooooooo wat duurt zon dag dan lang....
dit vind ik nog erger,dan wachten op mijn NOD!!!!

sorry voor het klaagen,maar heb ff een dipje...
en dan moet ik zo ook nog werken,van 12.30-18.00,bha helamaal geen zin in,maar het word geloof ik druk,dan kan ik ff ergens anders aan denken!!!!

xxx en liefs tam

Hé Tam, kop op hoor! Ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal niet al te ernstig is. Ook jij zal straks vast en zeker met een mooi rond buikje rondlopen!!!!!!! Ik weet dat het wachten je gek kan maken. Het is fijn dat je vanmiddag moet werken. Ik hoop dat je dan lekker veel te doen hebt, dan zul je zien dat de middag omvliegt!!!! En morgenochtend ook werken toch? Kop op meid! Kijk straks maar eens naar die mooie bloemen, dat zal je vást goed doen. Welke is jouw favoriet? Ik stuur je nu in ieder geval míjn favorietje toe:

Liefs en knuffel van Tess

hoi tess....

wat een mooie roosjes....
ik heb niet echt een favoriet,vind heeeeel veeeeeel bloemen mooi!!!

maar ik moet morgen van 8.30-21.00 werken,dus een hele lange dag.
moet om 14.00 naar de HA,dus onder werk tijd,hoop dus dat de uitlag niet te erg is dat ik na die tijd gewoon weer aan het werk kan.

xxxtam

Terug
Bovenaan