ik zie het weer helemaal zitten

Jurgen gaat maandag weer voorzichtig voor een paar uurtjes per week werken, en we hebben nu echt het idee dat we het eind van de tunnel in zicht hebben. Hij heeft wel medicijnen en loopt bij de psychiater en psycholoog maar het gaat echt stukken beter.

De mindere dagen zijn veranderd in mindere uurtjes en ik zie hem vaker spontaan lachen. We doen veel dingen met ons viertjes en daar genieten we allemaal van.
Tuurlijk zijn er nog wel moeilijke momenten en dagen maar gelukkig zijn die nu sterk in de minderheid.

En als nou straks ook het voorjaar nog aanbreekt dan ben ik weer helemaal blij, we hebben al afgesproken dat we dan voor het eerst een weekendje met zijn tweetjes weg gaan en heerlijk van elkaar gaan genieten.

Liefs sandra

Wat een GEWELDIG nieuws!!! Ik ben blij voor jullie dat het nu eindelijk de goede kant op gaat. En dat plannetje van jullie......heel erg goed bedacht!! Geniet alvast van de voorpret!

Groetjes Fonske

Heerlijk dat het weer de goede kant op gaat! Hopelijk komen er nu weer volop goede tijden aan, dat jullie het ook in slechte tijden redden is nu wel bewezen, nietwaar?!
Groetjes Laura

Zo dat is ff goed nieuws zeg! Het is jullie ook zo gegund!
Nu lekker verder genieten van elkaar en de voorpret van een heerlijk weekendje weg saampies!

Groetjes van Cissy

O wat fijn nieuws zeg! Fijn dat het al stukken beter gaat met Jurgen!
En strakjes lekker even samen genieten! Heerlijk meid! Het is jullie zo gegund!!!
Na deze stormachtige tijd voor jullie is de zon weer gaan schijnen!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan