ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood!!!!! Rarara wat is het.....

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag op dag 37 ben ik ongesteld geworden.....boehoehoe.....
en dan had ik toch ongeveer goed wanneer ik mijn eisprong had maar ontploft hij bij mij na 16 dagen....

en het erge (vind ik) is dat we toen wel gevreeën hebben!!!!!
tja de kans op bevruchting is heel klein.......maar toch hoop je....

nouja 1 plus puntje aan dit alles is dat ik niet meer 41 dagen heb als mijn vorige cycles maar 37 dagen.
dus is mijn nieuwe nod op 30 oktober.....en 4 november ben ik jarig.....dus wieweet een mooi cadeautje...

succes allemaal,

liefs Bri

he wat balen.....
je had al een voorgevoel toch?maar je hoopt natuurlijk altijd dat het wel raak is....hopenlijk een mooi verjaardagscadeautje...

liefs leetje

jammer!!!!

en idd is het het ergst dat je weet dat je goed gevreeén hebt. ik heb ook elke ronde tot nu toe prima geklust, dan is het wel weer lullig dat je ongi word. sterkte ermee in je strijd tegen de duiveltjes!!!

liefs janine

He Bri, balen!
Wel positief dat je cyclus minder lang is.

Op naar de volgende ronde maar weer hé?..... *zucht*

Hé Bri,
Wat balen hè!!  Er komt echt een dag voor jullie dat het raak mag zijn!

Misschien is het een idee om eenhoornwortelcapsules te gaan slikken. Deze bevorderen je cyclus en eirijping etc.Ik heb zelf wel een regelmatige cyclus gehad  vanaf het begin(meestal  30 dagen)  maar ik dacht dit kan geen kwaad! Gebruik ze nu voor de 2e maand en ik vind wel dat mijn ongi anders was en echt op tijd.Niet langer maar wel  heftiger want ik moest nu 1 dag de allergrootste kogels gebruiken. En dan heb ik nog nooit gehad!

De pillen zijn homeopatisch zonder enige toevoegingen van vitelle.

Veel liefs Suus

quote: Suuske76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2005 19:13:25'));

Hé Bri,
Wat balen hè!!  Er komt echt een dag voor jullie dat het raak mag zijn!

Misschien is het een idee om eenhoornwortelcapsules te gaan slikken. Deze bevorderen je cyclus en eirijping etc.Ik heb zelf wel een regelmatige cyclus gehad  vanaf het begin(meestal  30 dagen)  maar ik dacht dit kan geen kwaad! Gebruik ze nu voor de 2e maand en ik vind wel dat mijn ongi anders was en echt op tijd.Niet langer maar wel  heftiger want ik moest nu 1 dag de allergrootste kogels gebruiken. En dan heb ik nog nooit gehad!

De pillen zijn homeopatisch zonder enige toevoegingen van vitelle.

Veel liefs Suus

hoi suus,

Ik had al via babybrabbel monnikspeper besteld maar nog niet betaald dus ik dacht ik koop het morgen wel bij de tuinen.
maar is eenhoornwortel dan beter??
wat bedoel je eigenlijk met "zonder enige toevoeging van vitelle"???
ik ga ook maar eens wat voor mijn mannetje aanschaffen (zonder dat hij dat weet...hihihi) want de afgelopen tijd heeft hij echt onwijs zitten zuipen!!
nu doet hij het niet meer, hij heeft voorgenomen alleen nog in het weekend te drinken maar haal toch maar wat voor hem in huis........helemaal als het libido verhogend werkt

hahaha ik moest wel lachen met je grote kogels....
ik heb trouwens altijd als ik die dingen gebruik dat ik toch gewoon nog doorlek....niet veel maar toch een beetje....errug iritant.

oja ik slik trouwens ook teunisbloemolie en tarwekiemolie....

bedankt voor je tip

succes met wachten (las dat je je eitje had gehad)

liefs Bri

Hee die Bri

Eigenlijk heb ik je natuurlijk al gesproken, maar wilde je toch nog even een

geven.
Liefs Annet

Terug
Bovenaan