Ik zie t ff niet meer zitten

A

Anoniem

Guest
Ben een beetje depri. Ben sinds een paar weken weer begonnen met werken en heb het gevoel dat ik mezelf voorbijloop. Nu ben ik ziek en de kleine meid ook en ik moet nog zoveel regelen voor de feestdagen. Ook gaan we komend weekend nog eens op wintersport, dus weet van ellende niet waar ik de tijd en de fut vandaan moet halen om alles te regelen. Het is me allemaal te veel, het liefst ga ik een lekker potje janken en verstop ik mezelf een week onder mn dekbed!

Wie herkent dit en weet hoe ik hier het beste mee om kan gaan? En zou ik wel op vakantie gaan als het allemaal zo'n gedoe is?

Het is reuze normaal dat je er doorheen zit hoor! Probeer anders iemand in te schakelen om boodschappen te halen of bestel het op ah.nl (wel prijzig).
Je hebt natuurlijk slaaptekort en nog geen goed ritme, dat komt vanzelf wel.

En ik zou wel lekker weg gaan, ben je er even uit. Heb ik ook gedaan terwijl ik er tegenop zag (was van de zomer toen Feline net 2,5 maand was) en het was echt heel erg leuk.

dikke knuffel en hele fijne dagen!

Mariska en Feline

WEL op vakantie gaan, NIET teveel gedoe maken van de boodschappen voor de feestdagen. Maak het jezelf vooral heel makkelijk. Ik ben altijd ziekelijk perfectionistisch geweest en wilde alles met dit soort dagen perfect maar dat gaat dus gewoon niet zonder jezelf volledig gek te maken. Normaal kook ik met kerst een lekker menu maar nu heb ik tegen onze vrienden die komen eten gezegd dat ik daar de puf niet voor heb en dat ze lekker zelf mogen koken met het gourmetstel. Bij ah hebben ze kant en klare schotels en klaar is klara! Enne alles wat je boven op je dak in de skibox doet aan vlees ed blijft keihard bevroren dus mss kun je daar iets mee. (of lees ik verkeerd dat die boodschappen meemoeten op vakantie?)

Het gaat echt weer goedkomen hoor!! Gun jezelf even de tijd en zeg even alle afspraken in je agenda af.

Sterkte!
xx ing

Ik herken het wel hoor. Bij mij komt het volgens mij ook door de winter. En dat terwijl de winter officieel nog (net) niet is begonnen. Wat een drama...

Daarom zit ik nu, om bijna 2 uur 's nachts achter de computer. Kon niet slapen en ben maar wat afleiding gaan zoeken. Ga zo maar weer eens proberen. Aan leuke dingen denken werkt helaas niet altijd. Van mij mag het weer zomer worden...

Groetjes, Marisa

Hoi. Ik heb precies hetzelfde hoor.. Bij mij ligt het ook wel aan de winter, maar een (soms) opstandig peutertje en een baby van 5 maanden die alleen maar lijkt te kunnen mutsen en zeuren word het mij ook soms wel teveel hoor.. Ik loop door het slaaptekort en gebroken nachten al dagen op mijn tandvlees en kan niks hebben! Gisteren heb ik een potje zitten janken maar zelfs dat loste niks op..
Ik zou als ik jou was heelijk op vakantie gaan, neem het er even van, en probeer wat tijd in te lassen voor jezelf! Meestal kun je er dan weer even tegenaan..
Succes en ik hoop dat het een beetje troost is dat je niet de enige bent.
Liefs,
Anne-Marie

Hoi

Juist wel op vakantie gaan! Andere omgeving is altijd wel even goed!
En opschrijven wat je allemaal nog moet regelen, dan valt het altijd mee . (bij mij helpt dat altijd als ik het druk heb).
Hoop dat je er wat aan hebt en probeer als nog te genieten van je vakantie.....................

Marieke

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties, daar ga ik zeker wat mee doen. Heb het gisterenavond ook nog aangekaart met mijn vriend en we hebben nu afgesproken dat we een dag eerder naar huis gaan, zodat ik volgende week zaterdag nog de boodschappen kan doen voor mijn verjaardag en voor oud op nieuw! Nu alleen nog hopen dat onze kleine meid op tijd beter is, anders gaat de vakantie alsnog niet door!

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Hoe is het nu met je? En is je kleine meid al beter, zodat je lekker er tussenuit kunt en rustig genieten van een paar daagjes samen?

liefs Maris

Terug
Bovenaan