<p>Hallo dames,</p><p>ik ben ten einde raad.. ik heb een baby van bijna 17 weken. Vanaf haar geboorte al was alles heel moeilijk, ze heeft koemelkallergie en verborgen reflux, dit betekent dus heel veel huilen. De eerste 2,5 a 3 maand was het echt dag en nacht soms huilen/krijsen. Ze heeft sinds een maandje voeding (koemelk/lactose/sojamelk vrij) en is iets rustiger maar huilt nog altijd constant.. zij wilt de hele dag opgepakt en vastgehouden worden.. en het liefst door mij of mijn man. Want sinds ongeveer 3 weken heb ik gemerkt dat ze ook bij vreemden en zelfs bij de opa en oma huilt en alleen stil te krijgen is in mijn armen. </p><p>Ik laat haar ook wel eens huilen want anders kan ik echt niets doen in huis maar dan is ze ZO overstuur en ze stopt gewoon niet met Huilen. Ze stopt alleen als ik haar oppak.</p><p>Dames wat moet ik doen?? Ik lijdt al aan postpartum depressie door hoe het allenaal gaat sinds haar geboorte ik ben zo kapot.. ze huilt constant ik moet haar de hele dag in me armen houden maar ik ben zo moe!
</p><p> </p>