A
Anoniem
Guest
<p>Hallo lieve dames, <br /><br />Ik zit er op dit moment even helemaal doorheen. <br /><br />Al vier (!) jaar proberen mijn partner en ik zwanger te worden. Helaas hebben wij nog niet mogen genieten van dit geluk :-( Aan het begin van ons traject stonden wij er zelfverzekerd in. "Wij gaan dit doen!" dachten wij. Helaas kregen wij in 2017 te horen dat mijn partner chronisch ziek is en Colitis Ulcerosa heeft. Wederom weer een donkere wolk boven het geluk waar wij nét even harder aan moeten werken. Op dit moment houd ik me sterk want mijn partner zit er ook doorheen. Niet alleen speelt zijn ziekte op, ook is zijn contract niet verlengd onder het mom avan "Groei van het bedrijf", terwijl we allemaal weten "Jouw contract is niet verlengd omdat je ziek bent, maar dat mogen ze niet zeggen". Op dit moment is mijn leven een chaos. Je houd je staande voor je geliefde terwijl je tegelijkertijd net zo goed met "problemen" loopt. Er voor weglopen is geen optie! Dit is de man met wie ik mijn liefde en mijn leven wil delen. Maar op het moment dat ik stilsta heb ik het gevoel alsof alles onder mij vandaan zakt. Hoe doen jullie het toch allemaal :-( <br /><br />Wanhopige, verdrietige, oververmoeide wensmama. </p>