ik zit er helemaal doorheen

A

Anoniem

Guest
hoi dames

nou het spreekt eigenlijk voor zich dat ik het niet meer zie zitten
het gaat namelijk om het volgende
ons zoontje is in februari geboren en wij hebben er voor gekozen om niks van anticonceptiemiddelen te   gaan gebruiken want we willen graag een tweede met niet al te lange tijd tussen elkaar
nu ben ik de laatste maand 16 dagen overtijd geweest en daarna 3 weken lang ongesteld geweest terwijl ik het normaal maar 5 dagen ben,nu moest ik 4x 5 daags de pil pakken om het bloeden tegen te gaan sorry voor details,en 1 hele strip daarna door slikken voor weer een normale cyclus.daarna mocht ik weer stoppen.
nu zit ik halverwege de laatste strip en nu begin ik weer ongeveer al 3 dagen een beetje viezig bloed te verliezen.
ben nu zo bang dat ik nu al weer ongi ga worden
want zo krijg ikdus nooit een normale cyclus.
en kan ik dus ook niet zwanger worden.althans moeilijk
met ons zoontje hebben we er ook ongeveer 7 maanden over gedaan
dus de tijd verstrijkt en we kunnen alleen maar wachten.
ik wil zo graag een normale cyclus en graag voor een tweede verder kunnen gaan
sorry voor dit gezeur maar moest het even kwijt
groetjes
quincy

Hoi,

Ik ken je gevoel helemaal, wij willen ook graag een 2e. Maar ik heb helemaal geen cyclus tnt. Heb 2mnd de pil geslikt (gestopt in juli) en nog geen ongi. Wel bruinig afscheiding en ietsje bloed. Waar moet je dan vanuit gaan he erg lastig zo. Ik gebruik ovulatietesten maar nog geen positieve test gehad, wel 2 streepjes niet even donker.
Ik word er ook zo onzeker van. Ik ben maar teunisbloemoliecaps gaan slikken.
Ik hoop voor je dat je lichaam het gauw weer oppakt. Veel succes en laat de moed niet zakken.

Groetjes,

Hoi quincy,

ik weet het niet hoor maar mijn eerste gedachte toen ik je verhaal las was dat je misschien wel een miskraam hebt gehad. (16 dagen over tijd en 3 weken bloeding) Maar misschien had je wel (negatief)getest of al contact gehad met de gyn(die je had vertelt dat het niet zo was). Desalnietemin toch een nare situatie.

Sterkte,

groetjes Belle

Terug
Bovenaan