A
Anoniem
Guest
hoi dames
nou het spreekt eigenlijk voor zich dat ik het niet meer zie zitten
het gaat namelijk om het volgende
ons zoontje is in februari geboren en wij hebben er voor gekozen om niks van anticonceptiemiddelen te gaan gebruiken want we willen graag een tweede met niet al te lange tijd tussen elkaar
nu ben ik de laatste maand 16 dagen overtijd geweest en daarna 3 weken lang ongesteld geweest terwijl ik het normaal maar 5 dagen ben,nu moest ik 4x 5 daags de pil pakken om het bloeden tegen te gaan sorry voor details,en 1 hele strip daarna door slikken voor weer een normale cyclus.daarna mocht ik weer stoppen.
nu zit ik halverwege de laatste strip en nu begin ik weer ongeveer al 3 dagen een beetje viezig bloed te verliezen.
ben nu zo bang dat ik nu al weer ongi ga worden
want zo krijg ikdus nooit een normale cyclus.
en kan ik dus ook niet zwanger worden.althans moeilijk
met ons zoontje hebben we er ook ongeveer 7 maanden over gedaan
dus de tijd verstrijkt en we kunnen alleen maar wachten.
ik wil zo graag een normale cyclus en graag voor een tweede verder kunnen gaan
sorry voor dit gezeur maar moest het even kwijt
groetjes
quincy
nou het spreekt eigenlijk voor zich dat ik het niet meer zie zitten
het gaat namelijk om het volgende
ons zoontje is in februari geboren en wij hebben er voor gekozen om niks van anticonceptiemiddelen te gaan gebruiken want we willen graag een tweede met niet al te lange tijd tussen elkaar
nu ben ik de laatste maand 16 dagen overtijd geweest en daarna 3 weken lang ongesteld geweest terwijl ik het normaal maar 5 dagen ben,nu moest ik 4x 5 daags de pil pakken om het bloeden tegen te gaan sorry voor details,en 1 hele strip daarna door slikken voor weer een normale cyclus.daarna mocht ik weer stoppen.
nu zit ik halverwege de laatste strip en nu begin ik weer ongeveer al 3 dagen een beetje viezig bloed te verliezen.
ben nu zo bang dat ik nu al weer ongi ga worden
want zo krijg ikdus nooit een normale cyclus.
en kan ik dus ook niet zwanger worden.althans moeilijk
met ons zoontje hebben we er ook ongeveer 7 maanden over gedaan
dus de tijd verstrijkt en we kunnen alleen maar wachten.
ik wil zo graag een normale cyclus en graag voor een tweede verder kunnen gaan
sorry voor dit gezeur maar moest het even kwijt
groetjes
quincy