ik zit ff met een groot probleem,

Ik leg het ff uit.het volgende is namelijk aan de hand, me maatje ( tevens peet oom van de kleine ) en ik hebben geweldige humor als we het nummer van Queen horen met I want to break free.
( de humor is te moeilijk om hier uit te leggen, maar zodra we het horen liggen we dubbel van het lachen. )

Nu had ik dus om toch maar een keer het hoofdstuk af te sluiten, een taart laten bezorgen op de bouw met alleen de tekst erop i want to break free. Hij kwam niet meer bij en heeft heerlijk zitten smikkelen samen met z'n collega's. op zich wel leuk. maar zijn vriendin was hiervan op de hoogte dat dit zou gebeuren. ( ik moest namelijk wel zien te regelen dat tie er een foto van zou maken. )
maar ja nu komt dus het volgende schijnbaar had zij dus in haar hoofd dat hij niets zou uitdelen op de bouw en alles mee zou nemen. en in z'n geheel zou kunnen invriezen. nou heeft hij daar dus niets van mee gekregen. maar daar is zij dus nu boos over.

Pfff echt verschrikkelijk is dit zo. maar we hebben nu net een   idee gekregen, we laten volgende week een taart bij haar bezorgen met een tekst erop wat zij begrijpt.

sorry maar moest het ff kwijt

Terug
Bovenaan