ik zit in de nestel tijd

A

Anoniem

Guest
zo ik heb sinds gister mn dag bereikt om te beginnen zeg maar

Haayy..

Je bent niet de enigste... Mijn vruchtbare dagen zijn ook in zicht (of al geweest haha!)..
Echt vreemd, toen k nog aan de pil was voelde ik mijn ei nooit, gister en eergister heeel goed! Jij?

Liefs, maaike

ik voelde idd ook nooit me ei toen ik nog aan de pil was maar nu echt wel hoor echt bizar   steken krampen..... cervex heeeeeeel veeeeel... vandaag innesteldag...
volgens de banner maarja ik heb nu nog steeds cervex dus denk dat ik maar 1 week later ga testen want heb t idee dat   me nod niet de 16e is.... das gewoon ff afwachten ik denk dat ik de 20e pas ga testen....

cervex??? wat is dat???  daar heb k nog nooit van gehoren!

Maar als je je ei hebt he?! Zeg maar op dag 12 begintie, op dag 14 istie weg, dan word je toch over 14 dagen ongesteld???? Of kan je ook pas over 20 of 30 dagen ongi worden?

Liefs

quote: maaike1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2007 09:52:55'));

cervex??? wat is dat???  daar heb k nog nooit van gehoren!

Maar als je je ei hebt he?! Zeg maar op dag 12 begintie, op dag 14 istie weg, dan word je toch over 14 dagen ongesteld???? Of kan je ook pas over 20 of 30 dagen ongi worden?

Liefs

________________________________ ___________________________

Cervex is dat doorzichtige dikke plakkerige lijm achtige slijm!!! dat wordt cervex genoemd ofzo!!!

neej ik heb volgens de banner me ei afgelopen weekend al gehad en heb ik over 9 me NOD!! maar ik denk dat doordat me cyclus iets langer is als normaal deze maand dat het ook wat later komt dus ben heel de week al aan het klussen .....
maar ik test daarom gewoon wat later ik voel me ongesteldheid altijd al een week van te voren aankomen met symptonen gevoelige borsten vreetbuien dus jha als ik die krijg en heb blijft weg ga k gewoon testen!!!

Okee dat Cervex had ik van de week dan ook, had opeens slijm (beetje roze/oranje, daarna doorzichtig) nou ik wist niet wat me overkwam haha!

Als ik uitga van een cyclus van 28 dgn dan zou ik de 22e ongesteld moeten worden, maar ja tis de eerste maand zonder pil, dus kan me voorstellen dat je dan niet gelijk regelmatig ongesteld bent!

Ik hoop zo voor je dat je zwanger zult zijn! Maar goed tis nog even afwachten!

Wij zijn ookal de hele week aant klussen, kheb nog een hoop in te halen! Toen ik nog aan de pil was, khad totaal geen zin in sex, maar nu k gestopt ben ist wel anders haha! Maar mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we pas na de zomer van start gaan, maar kmoet zeggen dat het wel kriebelt hoor, als je dan bezig bent om het toch zonder condoom te doen, maar manlief wilt dat nog niet..... Jammer!

Liefs, Maaike

Ja dat heb ik ook wel sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook veel meer zin in sex en niet omdat we klussen voor een kindje hoor haha.. maar zijn denk gewoon bepaalde hormonen
maar ik ben wel heel me boezem kwijt doordat ik gestopt ben met de pil!! een C aan overgehouden maar ja is niet anders he!!!

Ja ik had deze maand een Cyclus van 34 dagen dus wacht het gewoon af wanneer de tijd rijp is ga ik testen ;)

, maar kmoet zeggen dat het wel kriebelt hoor, als je dan bezig bent om het toch zonder condoom te doen, maar manlief wilt dat nog niet..... Jammer!

---------------------------------------

Ja dat kriebelde bij mij ook voor ik met me pil stopte zal ik m anders gewoon stiekem heeeel vaak vergeten
maar dat kan ik niet over me hart verdragen gewoon geduld hebben... alles komt op zn pootjes terecht zeggen ze altijd, latern we daar dan maar van uit gaan he ;-)

Terug
Bovenaan