A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Even van me afschrijven hoor!
Ik voel me echt niet goed, ben ontzettend verdrietig.
Gisteren bij mijn vriendin geweest...ze heeft een kleintje van 9 weken en als je zo'n hummeltje ziet gaat er veel door je heen.
Nooit geen problemen gehad om zwanger te raken, totdat ik een miskraam kreeg en gecurriteerd moest worden.
Daarna kreeg ik geen menstruatie meer en kwamen we er achter dat ik geen eisprong had.
Heb clomid gekregen en was na twee kuren zwanger van een tweeling!
Maar mijn kleintjes worden groot, alweer 4 jaar en ik verlang zo erg naar nog een kindje.
In juli weer gestopt met de pil, maar weer geen eisprong.
Weer clomid gekregen, maar het slaat dit keer totaal niet aan en ik ben deze maand weer niet ongesteld geworden...en ik ben ook niet zwanger.
Op 15 december moet ik weer naar de gynaecoloog...
Ik word gek van mijn lichaam...waarom werkt het niet mee?
Ik word er zo onzeker van...
Liefs,Siena
Even van me afschrijven hoor!
Ik voel me echt niet goed, ben ontzettend verdrietig.
Gisteren bij mijn vriendin geweest...ze heeft een kleintje van 9 weken en als je zo'n hummeltje ziet gaat er veel door je heen.
Nooit geen problemen gehad om zwanger te raken, totdat ik een miskraam kreeg en gecurriteerd moest worden.
Daarna kreeg ik geen menstruatie meer en kwamen we er achter dat ik geen eisprong had.
Heb clomid gekregen en was na twee kuren zwanger van een tweeling!
Maar mijn kleintjes worden groot, alweer 4 jaar en ik verlang zo erg naar nog een kindje.
In juli weer gestopt met de pil, maar weer geen eisprong.
Weer clomid gekregen, maar het slaat dit keer totaal niet aan en ik ben deze maand weer niet ongesteld geworden...en ik ben ook niet zwanger.
Op 15 december moet ik weer naar de gynaecoloog...
Ik word gek van mijn lichaam...waarom werkt het niet mee?
Ik word er zo onzeker van...
Liefs,Siena