Ik zit maar vreemd in elkaar ???

De laatste paar maanden ben ik iedere keer 5 dagen te vroeg ongi. Dus ik ging er deze maand weer vanuit.
Morgen moet ik ongi. worden, vanaf gisteren rommelt het al wat, en gisteren eind van de dag raakte ik wat lichtelijk oud bloed kwijt, meestal een aantal uren daarna breekt het door, dus vanochtend van bed af, en dacht het zal wel zo zijn, dus niet nog steeds net als gisteren.
Ik kreeg vanochtend zo een steek en koud dat ik weer dacht daar is het want zo gaat het iedere maand, ik naar de wc dus niets.
Nu is het avond, en raak nog steeds het zelfde beetje oude bloed kwijt, met een heel erg klein beetje vers bloed.
Ik ben wel wat kramperig.
Ik heb maar een vreemd lichaam.
Moest eventjes mijn verhaal kwijt, zit toch al wat in een dip.

Hou er wel rekening mee dat je lichaam bijna nooit elke maand hetzelfde reageert, mijn lichaam kun je ook de klok op gelijk zetten, maar af en toe gaat het er toch anders aan toe..

om zeker te weten of je niet zwanger bent kun je misschien een testje doen?? Daardoor zou je ook anders kunnen reageren, koud, krampjes, t kan allemaal....maar t kan ook gewoon dat je eisprong deze maand een keer later was waardoor je nu ook later ongi wordt??

Rustig aan meid...

gr Yosha

Mijn eisprong was precies op tijd, en we hebben die dagen toch wel aan de weg gesleuteld als ik het zo maar even mag uit drukken. (hahaha)
Maar Yosha ik vertrouw mijn gehele lichaam niet meer, zoals vele hier op het forum weten zijn wij al 10 jaar en 5 maanden bezig.
Het enige waar ik de klok op gelijk kan zetten is mijn eisprong. Dat is het enige wat ik nog vertrouw aan me.

Ook hier een regelmatig lichaam, maar af en toe een rare uitspatting...

Je eisprong wel op tijd en je ongi wat later... Het zou kunnen natuurlijk, maar wel vreemd. Als alles zo anders is, misschien idd een testje doen? Je wacht al zo onzettend lang, een beetje goed nieuws mag nu wel! En je weet nooit...

Dat je snel uit de onzekerheid komt...

Liefs Daisy

Effe rare vraag misschien, maar ben je nu uitgegaan van de laatste cyclici omdat die eerder waren of van je "normale"cyclus. Misschien dat het zich weer herstelt heeft. Ik hoop in ieder geval dat de duiveltjes helemaal wegblijven bij je. Je verdient het zo!!!!!!!!!

Dank je wel voor jullie berichtjes.
@supertje ik ben uit gegaan van mijn laatste cyclus.
Gisteravond toen ik naar bed ging raakte ik helemaal niets meer kwijt, net uit bed weer hetzelfde verhaal als gisteren.
Nu ben ik een half uurtje wakker maar de krampen worden erger, en heb het nu ook onderin mijn rug.
Kom net van de wc en ik raak nu wat meer kwijt, is wat slijmiger (sorry voor de omschrijving).
Vandaag is wel de dag dat ik het moet worden. Hoe het nu aanvoelt is het vandaag ook echt raak, maar ja dat denk ik al een dag of 3.

Het zal misschien in de lucht hangen, ik heb het deze keer ook gehad. Alleen brak het bij mij na 2 dagen goed door. Eerst ook alleen maar wat slijm, terwijl het normaal in 1 keer flink raak is.

Succes vandaag!

Pffft het is zo kl*te dat je niet op je lichaam kunt vertrouwen. En zeker als je altijd zo keurig regelmatig bent en dat het dan ineens anders is. Ik blijf toch nog duimen voor je meid!

Terug
Bovenaan