ik zit mezelf weer lekker gek te maken

Hoi Hoi

Aan het kopje te lezen maak ik mezelf weer gek.
Mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden en toch..... denk ik weer zou het.....?
Er zijn nu meer als 8 dagen voorbij vanaf mijn nod, dit gebeurt wel vaker maar meestal zit er net een dag of twee verschil in.
Mijn borsten voelen ook gespannen, meestal heb ik dat rond me eisprong dus dat zou nu dan wel heel laat zijn.
En wat ik ook zo raar vond ik heb een keer gelezen dat poezen aanhankelijker worden en je raad het al. Ik heb zelf geen poes maar op weg naar me werk is het me al twee keer gebeurd dat poes me achtervolgde en naast me bleef zitten alsof de poes bij mij hoorde.
Nou het blijft hier nog even spannend.
Morgen ga ik maar testen als het negatief is dan weet ik het tenminste en hou ik mezelf niet zo voor de gek.

Nou goed ik laat het wel weten

Groetjes Sabine

Eeeeuumm Sabine,

Als je normaal niet meer dan 2 dagen overtijd bent en nu nog pijnlijk gespannen borsten hebt dan denk ik dat je goed nieuws hebt hoor!!!!!!! Ik wil je niet blij maken met een dode mus maar het klinkt echt als ZWANGER en ik kan het weten want ik ben al eens zwanger geweest.

Dusseee testen maar zou ik zeggen en dat kan ook 's avonds. Ik teste om 11 uur 's avonds erg positief met clear blue.

GOODLUCK!
lfs inge

Hoi Sabine,

Ik herken het gevoel helemaal..... en zelfs na zestien maanden maak ik me zelf ook nog steeds gek. Maar goed elke maand kan toch wel weer verschillen, tenminste bij mij wel, de  ééne maand voel ik dit en de andere maand voel ik dat.  En inderdaad word er gezegd dat dieren het aan voelen, maar ik wil je niet uit de droom helpen hoor... ik heb twee schatten van katten en iedere maand als ik dan weer mijn nod verwacht zijn ze  ook steeds in mijn buurt, maar tot op heden ben ik nog niet zwanger. Mijn katten  voelen me heel erg goed aan, dus  als ik verdriet heb of down ben zijn ze altijd bij me.

Maar goed we moeten altijd positief blijven toch?

In ieder geval sterkte  

groetjes Saskia

Haaaa,

Woehoe wat spannend!!! Kan me goed voorstellen dat je van alles gaat voelen. Hoop het zo voor je, kan de lijst weer bijgewerkt worden met een goed berichie. Laat je het weten als je wat weet?

Dikke knuffel Sjan

Heeeeee Sabine,

Ik moet helaas zeggen dat ik het gevoel precies ken.

Ook ik heb elke keer weer gespannen borst en ik heb twee katten die ook niet weg te slaan zijn bij me voor mijn NOD, ook daarna moet ik zeggen, want ze voelen wel degelijk aan wanneer je niet lekker in je vel zit en of verdrietig bent of pijn hebt.

Maar 8 dagen over tijd ben ik nog nooit geweest!!!!!!!!!!!!!

Succes met wachten, ik duim voor je!

Cynthia

Terug
Bovenaan