ik zit weer op het wachtbankje

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden

Nadat ik woensdag (geheel onverwacht) toch nog pregnyl heb gezet en we dus flink geklust hebben de afgelopen dagen, mag ik weer op het wachtbankje.

die vreselijke wachtweken beginnen weer.
Komende week heeft mijn mannetje nog vakantie en de 2e wachtweek moet ik weer druk aan het werk met de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar.
Want bij ons zit de schoolvakantie er alweer bijna op.

Nou meiden, ik ga hopen, duimen en kaarsjes branden.
Zijn er nog meer meiden die gezellig bij me op de bank zitten???

Liefs en tot snel.
mama Peet

Wat ik nou vergeet te schrijven is dat ik hopelijk genoeg afleiding heb, omdat mijn mannetje dus nog een week vakantie heeft en ik daarna weer druk aan het werk ben.
Ik hoop dat ik dus mijn zinnen kan verzetten...

liefs Peet

Lieve mama peet.

Ik zit, nog niet, op het wachtbankje maar wil je even goed veel sterkte wensen.
Deze weken zijn toch wel het ergste he? Ik hoop in ieder geval dat je idd genoeg afleiding hebt. Toch denk ik dat ondanks alle afleiding die we af en toe hebben het toch in je hoofd blijft rondspoken. Ik duim in ieder geval met je mee.
Heb alleen nog een vraag: Wat is pregnyl zetten?

Liefs van Miena.

He mamapeet,

Ik doe dus lekker met je mee hoor. Zaterdag mijn IUI gehad, dus ja ook ik mag weer het vervelende wachten door. Ik vind de eerste week nooit zo erg, maar die tweede week dan krijg ik meestal wel de kriebels.Maar goed na al die tijd beginnen we dat ook wel te leren. Meid doe kalm aan, ik hoop dat we veel suc6 hebben deze maand, wat jij ????
Tot horens maar weer,

groetjes Cindy    

Hoi lieverds!

Ik doe nog heel heel even denk ik met jullie mee maar laat me dan maar op het hoekkie zitten want zal er wel snel afduvelen... :-(
Ik snap er echt geen bal meer van!! Telkens een klein beetje bloedverlies, dan denk ik ja de duivels zijn er en dan is het weer weg!!! Zo gaat het nu al vanaf donderdag!! Ik heb dit nog nooit gehad!! Ik heb dan liever dat ze er zijn en meteen goed dan dit! Vanmorgen dacht ik ja het komt door...en daarna de hele dag niets meer, toen straks weer een flinke veeg, en nu weer weg??? Snappen jullie het nog?? Ik verwacht en hoop een beetje dat ze morgenvroeg wel door zullen komen en dan kan ik s'middags bellen voor een afspraak bij de gyn voor donderdag en ja dan maar weer de volgende ronde, en als het zo blijft ga ik donderdag even goed...... het is alles behalve prettig, loop 10 keer op een dag na het toilet.... de duivels is niet fijn maar deze onzekerheid ook niet en de hoop dat het raak is heb ik al opgegeven en anders zou het zeker niet goed zijn...toch???

Meiden op het bankje ik ga weer heel hard voor jullie duimen dat jullie er iig niet afduvelen!! toi toi toi.

Dikke kus van een onzeker en verward Niekje..

Hoi meiden,
Nou ik ben al van het hoekje afgevallen :-(
De duiveltjes zijn toch wel door gekomen vanmorgen.
Nog niet zoals normaal maar dat komt nog wel, ze zijn toch echt aanwezig.
vrijdagmorgen weer naar ziekenhuis en dan maar weer een nieuwe ronde.
Weet iemand van jullie toevallig wat er nog meer is dan clomid alleen? Ik ben bang dat er hierna niets anders op zit dan met hormoon injectie's. Ik weet niet of het nog zin heeft om met de clomid door te gaan aangezien mijn ei nu ook al weer veel later was als de vorige keer en mijn ongi ook weer later was dus toch weer een langere cyclus.
Ik zal het vrijdag maar eens allemaal gaan vragen.

helaas van mij dus wederom ook geen positief nieuws!
Ik hoop echt dat er hier iemand binnekort ons mag gaan verlaten hoor..... volgens mij was juli niet de maand van ons forum! Zou augustus het beter doen???? Ik hoop het zo voor iedereen!!

Nou toti toi toi voor de meiden op het bankje en natuurlijk ook voor de rest!

kus niekje

Hoi allemaal

Peet, ik zal voor je duimen en een kaarsje branden dat het raak is. Wachten is altijd moeilijk.
Niekje, wat verdrietig dat de RD langs zijn gekomen. Ik hoop dat het met de volgende clomid ronde raak ik.
De andere meiden op het wachtbankje ook succes met wachten.
Ik zal deze keer niet plaats nemen, helaas. Ben een beetje in een baalstemming. Ik ga wel wachten, maar er is geen eisprong geweest en zal dus ook niet meer komen, aangezien ze vorige week de poging hebben afgeblazen.

Liefs

Lydia

Hoi hoi,
Ook ik zit op het wachtbankje...
binnen nu en een aantal dagen is het weer zover.
Begin alweer wat spanning op te bouwen.

Alle meiden op het wachtbankje... Veel Succes!!!

Ik duim voor jullie

Liefs Leah

Terug
Bovenaan