ik zoek aanstaande moeders uit Breda

Hoi allemaal,

Ik ben voor de eerste keer zwanger, nu 8 weken. Op een ander forum heb ik een onderwerp geplaatst waar ik al veel reacties op heb gehad. Ik heb hele dagen zware jankbuien en voel me zo onzeker, allerlei vragen spoken door me hoofd, wil ik wel moeder zijn, kan ik dat wel aan etc etc etc. Ik ben bewust zwanger, begrijp me niet verkeerd, maar die roze wolk? nou die is ver te zoeken, ik heb al veel reacties gehad dat mijn gevoelens heel normaal zijn. Maar in mijn vriendenkring heeft niemand kinderen, dus kan niet echt me ei kwijt. Ik hoop in contact te komen met andere aanstaande moeders of vrouwen die al moeder zijn uit Breda die het leuk vinden om eens af te spreken om ervaringen uit te delen,

Groetjes
Liset
 
hoi hoi Someone,

das snel! Etten Leur! das idd erg dichtbij, maar gefeliciteerd met je kleintje! is dit je eerste kindje? Hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine. Het lijkt me erg leuk om met jou ervaringen uit te wisselen. ik geef je mijn emailsdres, dan kunnen we buiten dit forum om contact leggen
lisetvanierssel@hotmail.com

Hoop dat je snel iets van je laat horen

Groetjes
 
Hoi Liset,

Als ik je als zwangere mama uit Breda een tip mag geven: schrijf je in voor een cursus van de thuiszorg (Careijn heeft een zwangerschapscursus) en begin al snel met zwangerschapszwemmen (bv bij het Sonsbeeckbad op maandagavond) of yoga ofzo. De contacten die je daar opdoet met medezwangeren kunnen heel erg fijn zijn.

Zo heb ik nog steeds contact met 5 van de mama's met kindjes van de zwangerschapscursus van mijn eerste zwangerschap. Nog steeds heb ik regelmatig veel steun aan hen omdat hun kindjes in dezelfde leeftijdsfase zitten (en die zijn nu al 2!). Ik ben nu zwanger van de 2e en eerlijk gezegd heb/maak ik nu geen tijd voor een cursus of iets dergelijks, maar ik mis het toch ook wel.

Enne...ondanks dat al vele het tegen je gezegd hebben: het is heel normaal dat je je zo voelt! Het is hartstikke spannend en eng, je weet nog helemaal niet wat je te wachten staat en of alles goed gaat lopen. En het vervelende is: het blijft spannend! Ook als je kindje er is blijf je zorgen houden. Alleen hoop ik voor je dat je ook kunt gaan genieten, want het is echt helemaal super om mama te mogen zijn!

Groetjes, Irene
 
Terug
Bovenaan